Gå til innhold

Blødninger 4-5 dager før IKM?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har IKM lørdag, men igår kom bittelitt brunlig utflod, og idag litt rødlig (mørkt slim) på papiret?!? TR?!

Hmmm...har hatt både metallsmak i munnen og halsbrann....

Andre som blør før IKM, bare bittelitt?! redd jeg ikke har hatt El i det hele tatt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke dette ut som ei festeblødning egentlig?

Skrevet

Trodde kanskje festeblødningen var lyserosa?!? Og tidligere enn 5 dager før IKM?!?

Men det er jo alltids lov å håpe;))

Skrevet

Ikke for å være kjip, men festeblødning - hvis det overhodet fins - er nok så lite blod at man knapt kan se det, etter hva jeg har klart å finne ut fra hva leger sier om dette på nettet. Noen kvinner får visst en liten blødning noen dager etter EL, og det skyldes visstnok hormoner som kan skyldes at man er gravid - eller ikke. En sånn blødning du beskriver over høres mer ut som spotting, dvs starten på TR. Men det kan også være sånne småblødninger man kan få selv om man er gravid :)

Men som sagt, dette med "festeblødning" tror jeg er litt misforstått. Egget er jo ikke akkurat stort når det fester seg, så det er vel ikke sannsynlig at det forårsaker store blødninger. Men mange har jo småblødninger mellom EL og IKM, og det kan skyldes hormoner som kan ha noe med graviditet å gjøre... Mener 68-mamma skrev om dette for noen månder siden også!

Uansett, håper dine blødninger er tegn på graviditet!!!

Lykke til!!

Skrevet

joda, er nok TR...

Skulle bare ønske den kunne kommet for fullt ;)(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...