Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini her på 3 mnd har egentlig sovet godt om natten tidligere, men de siste par ukene har han styrt fælt på.

Han sover godt fra jeg legger ham ca 18:30 og frem til han får første nattmåltidet alt fra 23:30 til 02. Etter det er han så urolig...kaver og beveger seg omtrent hele tiden, og skriker innimellom. Jeg har stort sett hatt han i sengen med meg etter jeg har ammet, men også prøvd å legge ham i sin egen seng uten at det hjelper.

Så jeg må i perioder på natten sitte oppetter veggen og bysse ham, han blir hysterisk hvis jeg prøver å legge ham ned. Så døser vi litt, så er det påan igjen. Sier seg selv at søvnkvaliteten blir dårlig, både på ham og meg. Han blir grinete på dagtid og, og da sover han bare en halvtime i slengen.

Det virker som han har vondt i magen, siden han promper en del på natt, men jeg skjønner ikke hvorfor det har begynt nå som han er 3 mnd...har jo sovet godt før.

Noen som har noen erfaringer? Blir snart gal av mangel på søvn...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff d er slitsomt når d blir sånn.. Er d ikke noe som heter 3mnd kolikk?? kan jo hende d kan være noe sånt?

Skrevet

Han hadde kolikk tidligere, men det har gitt seg, og han sov godt om natten også i den perioden. Først nå i det siste han har begynt å tulle seg sånn :(

Uff, kjedelig å måtte legge seg grytidlig om kvelden for å få nok søvn, men må snart det hvis dette ikke gir seg.

Skrevet

tror egentlig bare det går litt opp og ned med de små..

Vår sov rundt i en lang periode og plutselig rundt 3, 5 mnd skulle han ha både flaske, kos og byssing opptil mange ganger om natta. Gikk seg til igjen etter noen uker, men nå når han er 7 mnd er han igjen blitt urolig om natta. Våkner og hyler, roer seg ikke før hen får ligge inntil meg.

Slitsomt ja, men prøver å tenke på at om kort tid vil han ikke ha kos i det hele tatt, så jeg prøver å nyte at jeg hele tiden "trengs".

Hjelper litt når man er veldig frustrert....

Tror ikke det er noe galt med babyen din, han er rett og slett bare en baby: )

Lykke til

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...