jentebanden Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Hvor mange masker bruker man når man skal strikke et dame-pannebånd?
Neijasså... Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Kommer helt an på tykkelsen på garn og pinner. ) Jeg har strikket et par i perlestrikk som jeg synes ble fine. Da brukte jeg Eskimo-garn fra Drops og pinne nr 8. 11 masker var OK til det.
jentebanden Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2010 Oi, det var et litt annet format enn jeg tenkte ja. 11 masker? Det er vel fort gjort å strikke da Får ta en tur innom butikken etterpå, og høre der. Men takk for svar.
Gjest amandine Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Jeg pleier å legge opp 120 til vanlig garn som passer pinne nr 3 omtrent. Strikker mye Calorimetry- pannebånd, de er det jo litt stretch i fordi de er ribbestrikket, men 120 masker er greit.
jentebanden Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2010 Det var mer som jeg hadde tenkt ja. Kanskje jeg skal prøve 120 da, så får vi se. Takker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå