Gå til innhold

En liten presentasjonstråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært kjekt å se hvor mange vi er her nå, og hvem vi er:-)

Jeg er altså en jente på 30 år med en gutt fra før. Gutten min ble født på julaften i 08, og er nå et år og noen dager.

Nå prøver jeg å bli gravid samtidig som jeg prøver å gå ned i vekt. Sitter fortsatt 15 kg på fra forrige graviditet, og jeg var ganske tung før det også. Veier nå 114,7 kg, etter å ha gått ned 0,8 siden nyttår;-) Jeg veide for 3 år siden ca 70 kg, så vekten har kommet fort på.... Mine grunner: først traff jeg mannen min, og vi koste oss alt for masse. Så sluttet jeg å røyke, og så ble jeg altså gravid. Har bare ballet på seg, men nå må jeg virkelig få det av igjen. Er forferdelig tungt, og har begynt å få vondt både her og der. Er nok en stor stor påkjenning for kroppen å få så pass mye på så kort tid....

Så nå lurer jeg på hvem vi er her inne:-) Skriv inn det du vil så får vi litt oversikt:-)

Klem M-79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 31 år og har en gutt på 2 år fra før. Venter nå mitt 2. barn. Jeg var også tynn/slank) da jeg traff min mann (70 kg og 171 høy), men det er 10 år siden. Etter det har jeg sakte men sikkert lagt på meg.

BH

Skrevet

Jeg er 30 år og vekta mi har variert mellom 57 og 100 og noe...(jeg turte ikke å fortsette å veie når det var tre siffer altså) de siste 15 årene. Nå er jeg på nittito og det er tre mindre enn for to uker siden:) (jeg som skrev "går ned i vekt") Jeg er gravid med andremann.

Det er fryktelig tungt å være tung og jeg husker jo så godt hvor utrolig fint det er å føle seg sterk og bevegelig og ikke minst fin. Lenge siden man har følt det nå..men skal dit igjen og holde meg der. Jula i år; da skal jeg se ut som folk!

Lydia

Skrevet

Hei M-79 og dere andre...

Jeg er ei blid og utadvent jente på laaaangt over 100 kg. Har prøvd og bli gravid i 2år nå, men får det ikke til. Har jo sjekker meg ut hos legen og jeg er "frisk" på tross av overvekt. Jeg aktiv med bikkjer og har ingen problemer med 9timer på jakt fks. Men på tross av pergo og alt får jeg ikke eggløsning. SÅ nå starter jeg på grete rohde på Tirsdag. Motivasjon; baby. Jeg må jo ned med bmi for og få ivf, om ikke overvekt er grunnen til manglende bebbis...

Jeg la på meg trutt og jevnt fra jeg var 7-8år ca.. så har vært stor alltid.. desverre.. Men nå skal jeg ned... ca 40kg! myye... ja.. Men men... Sluttet og røyke for en del år siden, gikk opp.. starta på igjen, gikk ned 20 kg tvert... Sluttet igjen og gikk oppigjen de 20 =( Nå har jeg vært røykfri noen år igjen.. Og velger heller kampen med kg enn røyken.. sånn får det være..

Jeg velger og ikke være annonym. Jeg er ikke redd for og fortelle verden at jeg er overvektig... folk får si hva de vill.. hehe.. by the way.. bare tenk: Jeg er feit, du er stygg, jeg kan slanke meg.. HAHAHAHAH

Lykke til

Skrevet

Hei alle:)

Jeg er også ei blid og utadvendt jente:) jeg er 23år, samboer og bor i nedre Buskerud:) Veier i skrivende stund 115kg, er 26 uker gravid:) terminen min er 21.april:)

Før jeg ble gravid veide jeg vel ca 105kg. Har gått opp ca 10kg siden jeg ble gravid, 6kg kom PANG på da jeg sluttet å røyke!

Har ikke vært spesielt plaget med vekta mi siden jeg gikk på ungdomsskolen. Da gikk det opp et lys for meg, at hmm, jeg er kanskje ikke så ille som andre skal ha det til! Ungdommer er grusomme mot hverandre!

Jeg har en flott samboer som elsker meg for den jeg er og ikke syns jeg er annet enn flott:) hadde aldri trodd jeg kunne få en fangst som han,han er 170høy og 75kg i muskler;)

Ellers jobber jeg på et sentralbord og trives med det. Går ut i perm i slutten av mars:)

Noe du lurer, det er bare å spørre:)

Klem

Skrevet

Hei! 30 år og 97 kg og 163 cm. Veldig fornøyd med meg selv. Men prøver å gå ned i vekt for jeg skal snart i gang med IVF. Ikke flau over å være stor men veit jo godt at det ikke er bra for meg.....

Skrevet

Hei hei alle sammen:-) Så kjekt å "hilse" på dere alle:-) Også utrolig kjekt å høre at dere trives med kroppen deres og er fornøyd med dere selv. Går helt greit for meg også, men sist jeg var gravid var det fryktelig tungt, og ønsker et lettere sv.skap nå. Så da må jeg ha litt egen insats;-)

I tillegg må jeg si at jeg savner å være myk, lett og spretten, og ikke minst smertefri i ryggen:-D

Jeg har som noen av dere andre også alltid slitt med vekten, men for noen år tilbake beit jeg sammen tennene, og tok av 34 kg. Og det har jeg tenkt å gjøre igjen. Men kommer til å bli på lang sikt da, for ønsker jo som dere skjønner å bli gravid på veien. Så prøver å bli gravid, for er innstilt på at det tar tid (er i 10 pp nå), men slanker meg underveis, og skal, bank i bordet, klare å være flink og sunn under et eventuelt sv.skap også:-) Så går det nok så bra:-)

Er veldig positiv til alt i dag, men det går veeeeeeldig opp og ned!

Ellers ønsker jeg alle prøvere MASSE LYKKE TIL, og dere gravide: GRATULERER. Og alle oss som vil ned i vekt: VI SKAAAAL KLARE DET;-)

Så: monca: Ekstra lykke til til deg. Har fulgt med på deg, og heiet på deg (og dreamer) lenge. Håper inderlig at du snart får oppleve den store store gleden av en positiv test!!!!!!!!

Klem fra M-79 (Monica)

Skrevet

fantastisk imponert! 34kg er MYE! Har ingen tvil på at du klarer det igjen! :D

Jeg skal ned i kilo når lillegutt har kommet. Prøver å ikke tenke så mye på det nå, men tenker jo på hva jeg putter i munnen.

Utrolig koselig med så mye positive ord i et innlegg:) :D

Tusen takk:)

Masse lykke til til deg også, måtte du få et positivt svar på test snart:) Skal krysse fingrene for deg:)

Klem Lis

Skrevet

Tusen tusen takk Lis:-)

Håper du har et fint sv.skap! 3 mnd igjen til du får gutten din ser jeg:-)

Å så spennende og utrolig herlig! Husker jeg syns 3.tri gikk så fort, så håper det gjør det for deg også! Litt av hvert å vente på i 3.tri. Først blir man høygravid og så blir man fødeklar, og da kan jo ting skje når tid som helst:-)

Masse lykke til videre!

Klem Monica:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei! Jeg er 34 og nygravid med et eller annet som kommer i slutten av september. Jeg har derfor helt fått tastedilla siden det er litt tidlig å si det til venner og familie (selv om jeg nok tror at jeg snart sprekker). Aner ikke helt hva jeg veier, men tipper i overkant av 100 kg. Jeg har en pjokk på 2 1/2 år, og da jeg var gravid med ham var alt flott. Tenker at jeg skal gå mer i dette svangerskapet for å være i bedre form. Og så kan jeg trille som en gal etter fødselen, og holde meg unna snop. Der gikk det liksom litt galt sist...

Skrevet

Jeg er 21 år, og har nesten doblet vekten min på 3-4 år! =S

Jeg hadde litt spiseforstyrrelser da jeg var 16-18, og veide da på det minste 50 kg (er 169cm). Så da jeg begynte å spise normalt igjen la jeg fort på meg! Møtte min nåværende samboer da jeg var 18, og som flere her har erfart så legger man lett på seg når man er nyforelsket ;) Må nok innse at relativt dårlig kostold (ikke det at jeg spiser så usunt, heller det at jeg spiser uregelmessig) og for lite aktivitet har mesteparten av skylden, men synes nå det er litt rart at jeg har lagt på meg SÅÅ mye så fort... Veide ca 86kg da jeg ble gravid, og veier nå 95kg i uke 26! =S

Gleder meg til knerten kommer, vil gjerne ut å trille!!! Trives absolutt ikke med kroppen min, det føles ikke som "min" kropp liksom... =/

Skrevet

Jeg hadde litt spiseforstyrrelser da jeg var 16-18, og veide da på det minste 50 kg (er 169cm). Så da jeg begynte å spise normalt igjen la jeg fort på meg! Møtte min nåværende samboer da jeg var 18, og som flere her har erfart så legger man lett på seg når man er nyforelsket ;) Må nok innse at relativt dårlig kostold (ikke det at jeg spiser så usunt, heller det at jeg spiser uregelmessig) og for lite aktivitet har mesteparten av skylden, men synes nå det er litt rart at jeg har lagt på meg SÅÅ mye så fort... Veide ca 86kg da jeg ble gravid, og veier nå 95kg i uke 26! =S

Gleder meg til knerten kommer, vil gjerne ut og trille!!! Trives absolutt ikke med kroppen min, det føles ikke som "min" kropp liksom... =/

Skrevet

Gleder meg til knerten kommer, vil gjerne ut og trille!!! Trives absolutt ikke med kroppen min, det føles ikke som "min" kropp liksom... =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...