Gå til innhold

Jeg venter tvillinger !!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vet ikke hva jeg er i ferd med å gjøre nå...hadde noe mistanker iom at det har stikki på begge sidene,mitt forrige svangerskap,så stakk det kun på den ene siden :)

Men hjelpes meg...2 på rappen og da jeg ferdig til sommern :) 3 barn holder mer enn nok :)

Takk :) Ja,det her kan bli moro...hadde aldri sett meg selv,som tvilling mamma assa :) Men nå skal alt planlegges så godt,som det overhodet mulig :) Jeg får eksta oppfølging i dette svangeskapet fordi at jeg fødte ett hjertebarn i fjor sommer...som desverre døde 2 dager gammel. Så masse UL og kontroller venter for tur nå :)

Annonse

Gratulerer, jeg er også en av dem som har ønsket meg tvillinger men har ikke fått noen ennå og nå er jeg gravid med nummer to (som også bare er en) så hvis vi bestemmer oss for en til senere er det kanskje greit at det ikke blir to da så vi ender opp med fire ;-)

Hvordan var det å komme over babyen som døde bare 2 dager gammel, det må ha vært helt foreferdelig!!?

Jeg hadde egentlig ikke noe ønske om tvillinger...men disse små er ikke retur bare,så da er det bare ønske de hjertelig velkommen til verden :)

Hadde bestemt oss for 2 barn...og det holder i massevis,så når jeg har født disse her,så er det ikke noe mer her :) Men vi har i realiteten da fått 3 barn.

Jeg har ikke kommet over det,det er fremdeles veldig tungt,tenker på henne hver eneste dag og føler jeg har dårlig samvittighet for dette svangerskapet her...fordi hadde ikke henne gått vekk,så hadde vi ikke blitt gravide igjen,så fort. Men jeg jobber stadig med meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...