Gå til innhold

Trenger fortsatt hjelp... Lillesøster til...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vida er nydelig, og Sofia er nydelig! De passer jo også perfekt!!

Datteren til Matthew McConaughey fikk nettopp en datter, som de kalte Vida :)

Bra du googlet Milia, som egentlig er et pent og søtt navn, men litt dumt å hete noe som betyr, hvertfall på ''legespråket'', små cyster under huden :-S

Mila er pent da:) Og Mira :)

Grunnen til at vi alltid faller tilbake på sofia er fordi det er den eneste vi begge synes er pentbig ikke for fancy. Men ingen av oss har forelsket oss i det. I mine øyne er det kanskje for populært for tiden, og for søtt om et navn kan være det:)

Mila og Nila har vært opp til vurdering men far i huset blir ikke helt overbevisst.

Mens Filippa har jeg fått han mere med på ;)

Vil jo at navnet skal vær enkelt å si, ikke for populært, ikke for fancy ( noe jeg er redd for Mila kan bli) Nila er det jo en idrettsutøver som heter så det kan gå, men far er ikke enig.

Milia er nydelig synes jeg, men kan jo ikke få et navn på en hudlidelse. Eller?

:)

Takk for svar dere!! Som dere ser er vi ikke overbevisst om Sofia, men det er ett navn vi begge liker og evt velger om ingen andre dukker opp.

Vanskelig........

Ps; så at de fikk en datter og kalte henne Vida:)

Hva med Emilia? I følge SSB er det ikke så populært som man kanskje skulle tro... Og det er jo nesten det samme navnet, uten den fæle betydningen. Skjønner at du syns navnet er pent, men ville nok spart barnet mitt for dette... Syns både Mila og Milla blir litt halvveis og forkortelse på Camilla, men fine navn.

Evt Amilia, så blir det litt mer spesielt? Eller bare Amalie for å gjøre det enkelt;)

Sofia har vi også vært inne på, men ser ut i fra forumet her at det har omtrent alle andre også;)

Annonse

Bare hyggelig! I følge SSB er det bare et par å 20 stk som heter dette. Jeg liker det kjempegodt, men mannen min er fra øst-europa og nekter plent for alt med A-endinger. Kjempekjekt hvis noen andre får brukt det ;) Dessuten er det nesten det samme som du skrev, med en liten nødvendig finjustering;)

Milia syns jeg ikke du kan kalle henne.

Amilia var pent, men liker Emilia bedre. Amelia?

Milea syns jeg hørtes litt ut som en sykdom eller noe, selv om det sikkert ikke er det :)

Miley er søtt, men mange, eller nesten alle, tenker vel kun Miley Cyrus. Syns allikevel Miley er et kjempesøtt navn :-D Det er uansett ikke døpenavnet hennes, mener jeg å ha lest..

Mine to nye forslag er Amelia og Melina! :) (Evt Miley)

Takk for svar:) synes det er så veldig vanskelig denne gang...

Redd for at Sofia begynner å bli for populært etter min smak. Men nydelig navn, men er ikke overbevisst.

Driver å tygger mere på Emilia, pent men vet ikke helt. Prøver å si de høyt men får ingen til å klinge perfekt. Søren og:) det som klinker best er Sofia, men det kan nok ha noe med at det var det første vi nevnte. Så det har vokst på oss.

Mamma, adriana og maximillian og dere andre, hvilket navn ville dere valgt på lillesøster til vida uavhengig av våre alternativ.

June synes jeg er nydelig, men en bekjent har dette navnet på jenta si...

Blir Lilja for likt? Og er det for spesielt navn? Og hva med emine?

Lista ser slik ut:

Vilja

Lilja

Sofia ( egentlig for populært for min del)

Emine

Og filippa, som jeg synes er kjempe tøft. :) men kanskje litt tungt?

Synes det er svært vanskelig! Huff........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...