*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er kunde på elixia i drammen, men føler jeg er mer støttemedlem enn noe annet. Har rett å slett ikke energi eller råd til å være medlem der lenger, men medlemskapet kan ikke sies opp før i mai 2010. Ønsker derfor heller å gi det vidre til noen som kan benytte seg av det! Fordeler ved å overta mitt medlemskap vs nytegning: -469,- i mnd, i motsetning til 579,- det koster til vanlig. -Gratis innmelding. -2 personlig trener timer inkludert. -Kan sies opp i Mai og du ikke gidder/orker/vil mer, i motsetning til andre steder hvor du MÅ binde deg for 1 år av gangen. Medlemskapet kan overføres til andre Elixia-senter i hele Norge, forusatt at ditt lokale senter godtar mnd prisen på 469,- Ta kontakt på [email protected] eller send en PM med tlfnr ditt så tar jeg kontakt med deg:) Jeg ordner alt med Elixia, eneste du trenger er å skrive under på ditt lokale senter:) Håper på rask tilbakemelding , da det haster litt! Klem:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 6. januar 2010 INGEN som er intr?
Selma76 Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Hei, jeg trener selv på SATS, men er det ikke mulig å fryse medlemskapet dersom du ikke er i form til å trene? Kan jo være at motivasjonen kommer tilbake etter at du har født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå