fjollefrua Skrevet 5. januar 2010 #1 Skrevet 5. januar 2010 Er kjempe spent nå... Satse på at tanta ikke kommer, så skal jeg klare å holde meg uten å teste før lørdag tenker jeg
To skjønne -ble storebrødre :) Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Lykke til! Håper det er en liten spire som klorer seg fast akkurat passe lenge der inne Du er flink om du klarer vente til lørdag! Selv ender jeg ofte opp med å teste for tidlig
Gjest høstmamma? :) Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Jeg også har IKM i morgen.... Testet i går ettermiddag, og den var negativ Håper tr ikke kommer! Lykke til
Lotte&Babyspiren Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 IKM på torsdag eller fredag her:) Skal teste i morgen tidlig:) Mange PMS symptomer her og vet ikke hva jeg skal tro lengre:) men men...tvi tvi alle sammen!!
Seriøst Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Jeg har også ikm på fredag, men jeg klarte ikke la være å teste i går, og den var negativ =( Hååååper likevel jeg kan være gravid, for det var jo tidlig å teste. Masse lykke til dere andre, håper det kun blir positive tester på alle =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå