Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 ja, jeg meldte meg inn her for noen mnd siden, prøvde å prøvde men fikk ikke til,..jeg og sambo bestemte oss for å vente litt etter at vi fikk beskjed om at prøverør var neste punkt på planen! og sannelig klaffet det ikke.. fikk beskjed i dag om at jeg er gravid :D heeeeelt på egen hånd (med sambo seff) hehe.. etter kalkulasjoner hos legen er jeg visst rundt 6. uke, så hjertet har begynt å slå å greier! dæven døtte
tregosten Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Ja dæven døtte! He he. :-D Gratulere så masse!! Hjerteslag og greier.. :-) Blir et spennende år for deg dette her. Lykke til med kvalme og alt som følger med! ;-)))
Bringebærmamma 160611 Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Gratulere gratueler ,-D Det var jammen meg en solskinnshistorie. Send gjerne noe babystøv ;-D
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 tuuusen takk dere jeg sender ALT babystøvet jeg klarer... vet hvordan det er å prøve, så jeg unner alle her en positiv test den neste mnd
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Gratulerer sååå mye!!! Så kjekt å lese om de som endelig klarer det etter mye strev!!! God motivasjon for å holde pågangsmotet oppe!!! :D' *grabber babystøvet*
Carina har to små gull Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Gratulerer så masse og nyt den voksende magen
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Gratulerer så mye! ) Det var i grevens tid det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå