nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Her sitter jeg faktisk med nr 4 i magen. Overraska og lykkelig... Måtte bare få delt med noen flere enn mannen min... hihihi...
Hvitkløver2020 Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Gratulerer så mye!! Kjempe koselig da=)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 gratulerer så mye:-) artig å høre:-)
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2010 tusen takk gratulerer til alle dere andre med lite frø i magen
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2010 Tok først en vanlig test i går som ble knall positiv med en gang, ble litt forundra da jeg tror IKM er til søndagen. Litt usikker på syklussen da jeg slutta med p-ring bare for noen uker siden. Vet vi var "uforsiktige" 2 ganger før jul så må ha skjedd en gang da Tok en sånn digital test fra clearblue i dag som viste 2-3 uker siden befruktning, altså 4-5 uker på vei Hvor langt er du? Venter du første eller har du barn fra før?
Gjest Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Rart hvr lite det skal til før det klaffer! I desember tok vi en liten pause fra prøvinga, men hadde sex da jeg hadde el, så vi må ha truffet blink:) Jeg er 5+5 i dag, førstemann her.. Veldig spent og veldig usikker! Gleder meg til de magiske 12 ukene er nådd.. På babyverden.no har de en fin terminkalkulator som sier hvor langt du er på vei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå