Gå til innhold

Cysten var borte..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en lettelse.. den var tross alt ganske stor.

Men jeg er egentlig på dag 9 idag, og hun kunne ikke se noen klekkeklare egg, så det passet godt at vi hadde bestemt oss for å stå over denne syklusen siden hun ikke ville jeg skulle bruke Pergotime før hun hadde scannet og sjekket at cysten faktisk var borte. Så håper januar går fort, så tipper jeg det blir ny tur på oss rundt 6/7 februar.

Denne gangen skal jeg bruke Pergotime dag 5-9. De gangene jeg har brukt det tidligere har jeg brukt det dag 3-7 etter råd fra CFC, men Dr. Ullern mente at jeg pga kort syklus (26 dg) burde utsette start til dag 5. Tror ikke CFC tok med syklusberegning når de anbefalte medisineringsstart.

Nytt år, blanke ark, og nye fargestifter. Er utrolig klar for å komme igang med forsøkene igjen.

Det er helt sprøtt at man straks skal igang med det åttende forsøket. Godt man ikke vet veien før man har gått den..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er jammen godt.

Ønsker deg masse lykke til. Snart er det din tur!

Skrevet

Lykke til, denne gangen er det din tur!!

Skrevet

Lykke til videre :o)

Skrevet

Sant, godt en ikke vet på forhånd. Veien blir til mens en går. Det blir en superbaby på deg til slutt! Lykke til.

Skrevet

Godt nytt år, Ugla!

Så flott at cysten er borte, slik at alt er klart for babylaging : )

Jeg har det fint, men begynner å bli litt vel trett igjen, etter å ha vært ganske pigg en god stund.

Masse lykke til i 2010, dette året blir supert for oss!

Klem

Skrevet

Godt nytt år Ugla- og dere andre!

Flott at cysten var borte!Hadde det akkurat likedan etter en runde med Pergo, og måtte stå over noen sykluser. men du er tøff, og like positiv som alltid!Nå får det værsågod å klaffe for deg, det mener jeg!

Jeg fikk det til i runde 6 med IVf riktignok, og er nå i uke 13 og har nettopp sett en livlig krabat der inne. Så det går an!

Masser av lykke til!

ps, byttet nick fra eliza

Skrevet

Hei Eliza! ;)

Så hygggelig å høre at alt står godt til med deg og den lille :)

Det er godt å høre du har bestemt at jeg skal lykkes nå, for det har saktens jeg også gjort.

Takk til alle dere andre og. Jeg er kjempeklar for neste forsøk og håper det ikke blir flere stener i veien som jeg klarer snuble i.

Skrevet

Så bra at den er borte! Har lurt litt på det med pergotimen selv. Jeg har litt variert syklus, fra 28- 31 dager. Har startet på pergo på dag 5. Men da jeg var til scanning da jeg også hadde cyste, så var det allerede 3 follikler som var ganske store på dag 5. Begynte på pergo samme dag, og ved neste scanning var det 5 follikler, men 2 var ganske små. Så da skjønner ikke jeg helt vitsen med den, hvis den ikke bedrer eggkvaliteten da? Kanskje jeg bør starte på dag 3?? Tror jeg må høre med Lindenberg. Håper å kunne dra nedover selv i beg. av februar!

Lykke til!

Skrevet

Ja, Ullern mente i allefall at pga min korte syklus så burde jeg begynne på dag 5, ikke dag 3. Jeg vet ikke hva som er best, men har bestemt meg for å høre på henne nå.

Vi stikker ned "sammen" i februar og blir gravide :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...