Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Har aldri laget tapas før, men tenkte å prøve det i morgen. Skal invitere søstera mi og pappa. Har dere noen bra tips til hvilke retter jeg kan lage?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Jeg elsker dadler med bacon når det kommer til tapasretter :-) Men tror ikke du behøver å tenke noe spesielt på hva du kan lage i forhold til graviditet. Alt kjøtt bør være varmebehandlet, men ellers er det ikke så mye spesielt i forhold til de varme tapasrettene.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Søk på tapas på matprat.no, mange fine tips der. Jeg har som regel bacondadler el baconfiken m jordbær, scampi i spekeskinke m snøfrisk og honningdip, stekt kylling med marinerte tørkede tomater, gode salater, spanske oster m ristede valnøtter til, chorizopølser, tapasboller, poteter i tomatsaus..og alltid baguetter, pesto og aioli til..og hummus av og til.. MMMmm
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Reker i chilli Små kjøttboller med hvitløk og persille Chorizo pølser Kyllingvinger Tomat salat ,med olivenolje,basillikum og hvitløk Ovnstekte poteter med olivenolje og havsalt
LinnisR83 Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 cherrypoteter/ mandelpoteter med olje, havsalt, pepper og rosmarin. asparges med pepperost og serranoskinke. tacomarinerte kjøttboller. bakt sopp med gorgenzola ost inni. stekt chevre kyllingvinger/lår/klubber stekte oliven og løk med balsamico hvitløksmarinerte scampi ost rullet inn i en skinke salat med masse god fetaost hjemmelaget foccatia og hjemmelaget aioli NAM, nå ble jeg sulten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå