Gå til innhold

Han vil ikke...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i 10 uke, har kjæreste, vi har vært sammen i bare 7 mnd og han vil at jeg skal ta abort. Han mener vi bør vente av mange grunner. Jeg har en datter fra før på 1 år og 8 mnd, men har veldig lite kontakt med barnefaren da han fremdeles synes dette med barn er veldig skummelt. Hans familie er veldig aktive, og det fungerer veldig bra. Kjæresten min har også en datter fra før på 2 år og 3 mnd, men får se henne veldig lite da barnemoren nekter han. De skal i rettsak i mars for å avgjøre samværet. Har ikke bodd sammen med kjæresten min, men liker han utrolig godt, er kjempe glad i han og tror han er en fantastisk match. Han er så flink med datteren min, og vi koser oss så mye sammen. Jeg vil beholde barnet, flytte sammen og starte vårt nye liv sammen, men kan jo ikke tvinge han til å bli far på nytt heller. Skjønner at han synes det er vanskelig, og han sier han er veldig negativ til at vi skal beholde dette barnet, mener vi bør vente slik at alt er på plass først. Vi har jo to tilsammen fra før av. Jeg trodde i over 10 år at jeg ikke kunne få barn, etter et sykhusopphold pga egglederbetennelse. (Fikk bedskjed om at det ville bli omtrendt umulig å bli gravid). Så da jeg ble gravid forrige gang var det som et mirakel, og nektet bla or å ta abort, selvom jeg ikke var sammen med barnefaren. Nå er jeg tydeligvis blitt veldig fruktbar, hadde bare et lite uhell og der satt det igjen. Har veldig liten lyst til å ta abort, men også redd for å bli sittende alene med to. Har klart meg fint alene til nå med en, men kjenner jeg ikke har lyst til å miste kjærsten min pga dette. ÅÅ, kjenner meg bare så frustrert, hormonene gjør det jo ikke noe lettere.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...