villevilla Skrevet 4. januar 2010 #1 Del Skrevet 4. januar 2010 og trodde at nå var alt gått i vasken.. Ble skikkeli lei og irritert og ringte sykehuset som faktsik svarte med det samme! MEN jeg skulle bli satt over til en jordmor, noe som resulterte i at jeg kom til en tlf svarer.. Jeg la på og ringte tilbake med det samme, men da var det opptatt.. jeg ringte og ringte og ringte, men bare opptatt og det var 10 min til tlf tiden var over.. Så jeg fortsatte å ringe både til sentralbordet og direktenr i håp om at jeg slapp gjennom på et av nr.. JOODA til slutt ringte det på direktenr, men da svarte ingen og jeg kom til en svarer som sa at alle var opptatte.. Jeg ringte på ny, fikk ENDELIG en dame på trådn som sendte meg til jordmora.. Joooda, jeg skulle vel ha lest papirene mine ordentlig.. Jeg SKAL jo ha mensen nå før jeg starter på sprøytene.. ÅÅ SHIT SPRØYTENE!!! Snakker om for en dag.. Jeg kom da på at jeg hadde glemt å ringe apoteke for å få tilsendt disse.. Så da var det å hive på røre for å ringe apoteket som sa at joda, de skulle fikse det med det samme og medisinene kommer fram den 7 januar!!! Akkurat i tide:) (HÅÅÅPER jeg) Så dagens konklusjon da.. Dette IVF kjøret er et sinnsykt stress, jeg blir lei for at vi ikke klarer det på egen hånd, jeg blir sår i nesen av sprayen, får hodepine og blir TRØTT.. Jeg HATER sprøyter, og blir med det IRRITERT for at jeg må gjøre dette.. MEN: For et HÆÆÆÆRLIG VIDUNDER som er i vente!! OG så heldige vi er som faktisk får hjelp til dette!! ***** KRYSSER ALT JEG HAR FOR ALLE OSS HER ***** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141216135-fikk-mensen-litt-lang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå