Gå til innhold

Kommer dere til å kjøpe alt av utstyr nytt, brukt eller begge deler?

Anbefalte innlegg

Tok nettopp meg selv i å sitte å se på babyutstyr på nett. Aldri gjort det før!:P De selger jo mye billig på finn, mye ser faktisk veldig bra ut. Og mye er 50% av den prisen du betaler for nytt i butikken...

Det er jo tydelig at det er mye penger å spare på å kjøpe litt brukt.

Hva kommer dere til å gjøre? Bilsete kommer vi garantert til å kjøpe nytt i allfall, det er ingen tvil.

Fortsetter under...

Har tatt vare på det meste av babyutstyret fra forrige gang. Men tenkte å kjøpe en ny vogn og nytt bilsete med base. Tror nok jeg kjøper det nytt, men reiser til sverige da. Sparer jo en del på det ;-)

Forrige gang kjøpte vi noe brukt, bl.a. bæresele, stellekommode. Og var veldig fornøyd med det. Var jo halve prisen av det i butikken..

jeg kommer nok til å gjøre begge deler...dvs er det gutt i magen så har jeg alt av klær ol fra før men må ha ny vogn og bilstol...bilstolen kjøper vi ny, men vognen skal jeg se om jeg finner brukt...de fleste bruker vognen i knapt 6 mnd før de handler ny så;o)

blir det jente så må jeg ha veldig mye så da blir det en del brukt...

Til guttungen kjøpte vi bilsete brukt av en vi kjenner. Ville ikke kjøpt det på finn. Har ikke lyst til å ta sjansen på å kjøpe et som har vært utsatt for noe. Vuggen var en arve vugge (med ny madrass så klart). Tror den er nesten 100 år gammel. Resten kjøpte vi nytt.

Mye av det vi har nå kan fint brukes på nytt, så den i magen kommer til å arve det meste. De eneste jeg kommer på at vi trenger er et nytt stellebord

Hvorfor kjøpe ny vogn når barnet bare er 6 mnder? Man kan jo ha vognen til barnet er 3 år? Er det fordi den fort blir upraktisk? Hmm.. Se selger mange flotte vogner på finn, så det blir nok brukt vogn:) Har veldig lyst på emmaljunga vogn, de er så fine.

Vi kommer til å pusse opp resten av huset før den lille kommer i hus, så vi må prøve å tenke litt fornuftig på pengebruken. Jeg er ikke av den som på død og liv må ha alt nytt siden det er første ungen:) Men sjønner jo de som vil, er jo litt kjekt også da..:)

Mulig vi kommer til å bli sponset med barnevogn og bilsete, men vi får se hva tiden bringer.

Det blir nok ikeatur til sommeren for å kjøpe diverse ting til barnerommet:)

Ååååå som vi gleder oss:D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...