Gå til innhold

August bruder. Når sender dere ut innvitasjonene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når skriver dere at dere ønsker svar??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til gjester som bor i utlandet sender vi allrede i februar, til øvrige her i Norge sender vi ut mai :) Svar: innen 14 dager

Skrevet

Det lurer jeg også på!!! Skal gifte oss 4.september her, og har ikke begynt å planlegge noe som helst enda.., Blir helt stressa av å lese på de forskjellige forumene, folk starter jo planleggingen flere år i forveien jo.., Selv har vi booket kirka og lokale. Utover dette tar jeg alt med knusende ro, og krysser fingrene for at jeg ikke får det veldig travelt når det nærmer seg:o)

Skrevet

Hei

Vi bestilte de i går og kommer til å sende de ut i mars en gang med svarfrist 1. mai. Vi gifter oss 14. august. Grunnen til at vi bestilte de allerede nå er at vi venter baby i februar og tenkte det var greit å ha mest mulig klart.

Lykke til med planleggingen.

Tips: vi bestilte personlige frimerker på www.posten.no med samme bilde som preger forsiden av invitasjonen. Frimerkene ble veldig fine og store og kom i posten allerede etter 3 dager.

Skrevet

Hvor har dere bestilt invitasjoner?

MillaCamilla - vi gifter oss på samme dag:_D

Skrevet

Vi bestilte på www.kortshop.no

Veldig bra service. Kjappe er de også:)

Skrevet

Vi sendte ut i mai, og ville ha svar innen 30.juni.

Skrevet

Har ikke begynt å tenke på invitasjoner en gang vi... Har booket kirke og resververt lokale, noe lenger er vi igrunn ikke kommet. Alt ordner seg jo allikevel :o)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei

Beklager sent svar. Det var ca 30 kr per innbydelse tror jeg men det kom an på hvor mange en bestilte. Da er det med konvolutt og ,de trykker navn inne i invitasjonen og navn + adresse på konvolutten.

www.kortbutikken.no er litt billigere (ca 20 kr tror jeg).

Lykke til med forberedelser:)

Skrevet

Vi skal gifte oss i Skottland, så vi sender ut innbydelser til de norske gjestene nå i februar med svarfrist 1. April...

Skrevet

Må man ha en av designene på kortshop ellr kan man be om å endre på fargen på dem? Har en ide, men jeg kan ikke finne den noen plass..

• 2 uker senere...
Skrevet

Mener det sto noe på hjemmesiden deres om egen tilpasning men ikke sikker. Send de en mail og spør, de er veldig behjelpelige. Jeg sendte korrektur x antall ganger pga småfeil fra min side og det var ikke noe problem.

Skrevet

Har allerede sendt ut invitasjonene med svarfrist 14 juni. Skal gifte oss 14 august. De blei sendt ut såpass tidlig fordi jeg har termin 2 juni, å vil ha ting unnagjort:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...