BaMbi <3Storegull+Lillegull<3 Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Tjohei! I morgon begynner eg å jobbe igjen. Grugledar meg! Blir kjempegodt å komme seg i arbeid igjen, men trist å reise ifra lillegull. :-/ Han er 10 mnd. no, så han skal vere heime med pappaen sin. Er jo i gode hender, men rart likevel. Når begynte dokke å arbeide igjen? Erfaringar/tips og råd mottas med takk ;-)
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Jeg begynte på jobb idag jeg... sukk. Mini blir 6 måneder på fredag. Skal bare jobbe 2 uker mens pappaen har perm. Er jo litt rart å skulle slippe kontrollen her hjemme da, selv om jeg vet pappaen klarer utmerket godt å ta håned om mini Og det hadde gått veldig bra også Hehe...
BaMbi <3Storegull+Lillegull<3 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 Korleis gjekk det med deg idag da? Er litt bekymra for melkespreng eg. Har begynt å trappe veldig ned på amminga, så blir sikkert ikkje noke stort problem. Men litt flaut likevel om det skulle bli for gale ;-) Er veldig rart ja!! :-) Pappaen til lillegull er også veldig flink, så veit jo at dei klarer seg kjempefint. Meeeen, litt ekkelt at eg ikkje skal vere der med han likevel.. Tenk om det skulle skje noke spesielt og eg ikkje er der.. :-/ Nei huff, eg må berre slutte å bekymre meg! Går sikkert over etter et par dagar uansett;-) Skal heldigvis ha to dagar fri i veka, så trenger ikkje gje heilt "slepp" på lillegull enda..
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Det gikk bra med meg også Hehe... Tror nok at jeg savnet mini mer enn han savnet meg ja Men ble jo et par telefoner hjem idag for å høre hvordan det gikk Hehe... Tok med pumpa på jobb og tok en liten pumpepause midt på dagen jeg.
passilurken Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 usj i dag er siste permisjonsdagen min! i morgen er gullet 10mnd og jeg begynner på jobb igjen. jeg er overhode ikke klar!!! vil bare være hjemme! men som alenemor lar det seg ikke gjøre, sånn rent økonomisk. heldigvis skal poden være hos mormor de neste 6mnd. og siden jeg begynner kl 6 på jobb, er jeg såpass tidlig ferdig at jeg fremdeles får noen timer med ham før det er kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå