Gå til innhold

Mulattbabyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på , er det noen her inne med mulattbaby, hvor gammel er h*n og hvordan ser h*n ut (øyenfarge,hudfarge,hår)

Datra mi er halvt fra Sierra Leone. Hun er bleik som meg, men hakket brunere enn helt norske babyer. Hun har vært enda bleikere, men fortsatt en blekfis :-P

Hun er 4,5 mnd. Vet det kan ta en stund før pigmenteringen kommer igang. Håret hennes er mørkebrunt og helt rett. Øynene hennes er blitt brune, men var blå/grå en god stund. De blir bare brunere og brunere :;)

Hadde jeg ikke visst det, hadde jeg ALDRI trodd hun hadde vært afrikansk.

Noen andre "mulatt-mødre" som har det slik ? Som føler folk benekter at barnet kan væredet fordi det ikke ser slik ut ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann er såkalt "mulatt", farsfamilien er karibiske. Men min mann har mellomblondt hår og blå øyne, og skikkelig lys hud. Blir ikke så lett brun heller... han ligner ellers sin far så ikke tvil om at faren er biologiske faren. Men han har rett og slett fått genene fra sin morsfamilie han. Han har en bror som har litt mørk hud og svart hår og brune øyne... men huden er bare bittelitt mørk. Vi var veldig spent på hvilke hudfarge barna våre ville få hehe. Kanskje jeg ville bli beskyldt for å være utro av lokalmiljøet om jeg kom med blond mann og mørk baby? Hun er nå snart 4 mnd og har helt lys hud. Merkelige greier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...