Gå til innhold

1 trimester + trening = ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med trening nå i starten.. ? er 6+4 i dag, burde man holde seg rolig, eller spiller det ingen rolle ?

på forhånd, takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg på også. er medlem i family trenings senter, og trente aktivt før jeg fant ut at jeg venter en liten. jeg er visstnok bare 8 uker på vei. men har hørt at det er visse ting man ikke kan gjøre de 3 første mnd. vet ikke om alt dette er sant, så håper på svar fra erfarene eller folk som vet hva som er trygt og ikke..

takk for alle svar =)

Skrevet

Jeg trente mye før jul, men har hatt ei pause i jula og på "lille"nyttårsaften tesa jeg prositivt så har ikke fått trent etter jeg fant ut om graviditeten.

Har prøvd lese litt om emne, men kan virke som at de lærde strides.

Min konklusjon er at man bør være litt forsikrig med for mye humpeaktivitet (sal time med mye hopping, jogging ol.)

Velg gjerne aktiviteter der du kan styre tempoet selv og som ikke belaster rygg og hofter for mye (får lettere skader som gravid).

Man bør være forsiktig med å presse seg selv for hardt.

Så om man tar sine forhåndsregler og lytter til kroppen er det ikke noe problem å trene.

Selv kommer jeg til å holde meg til spinning. Det er god trening og jeg kan styre tempoet helt selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...