ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Har vondt helt bak på tunga, halveis under eller på sida (venstre side) Akkurat i "tungefestet" eller hva jeg skal kalle det... Klarer ikke se noe der heller... Akkurat som når man har sånn "jugeblemme", men kan man få det der bak da?? Og det pleier da aldri å være vondt så lenge? Driver på 3. dagen nå... Vondt å spise, snakke og bevege tunga. Kjennes litt hoven ut også innimellom. Noen som har opplevd lignende?? Ellers må det nok bli en tur til legen hvis det ikke går over...
kulemagen Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Hadde nylig det samme, kjentes som jeg hadde brent meg men det hadde jeg ikke. Leste på nettet at dette bl a kunne skyldes sink mangel, og etter en uke med tilskudd ble det faktisk borte. Tilfeldig kanskje... Søk på lommelegen og smerter i tunga, det er noe som heter burning tongue som særlig kvinner har visstnok. Lykke til!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2010 Takk for svar Skylte med Listerine i går, og i dag er det omtrent borte. Så mulig jeg hadde et sår der eller noe som var litt betent... Vet ikke jeg altså, men nå ser det ut til at det går over
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2010 en sånn hvit liten blemme som svir og er vond. kommer som regel foran på tunga, og er der en dag eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå