Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bare lyst til å fortelle at etter 1 år og 8 mnd med prøving, klaffet det ENDELIG :) Dette skjedde da på andre dobble pergotime kur. Håper nå virkelig at spira vil sitte og at alt skal gå bra. (hatt en del smerter så man vet aldri desverre).. men krysser fingra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer!! jeg begynner på min første enkle pergokur i midten av januar, håper og krysser fingrene for fulltreffer!

Skrevet

Heisann!

Sniker fra 2.tri ;)

Jeg ble gravid etter første enkle pergokur. Hadde prøvd et år da.

Hadde mye magesmerter og til og med litt brun blødning i starten av svangerskapet så det var veldig nervepirrende! Men er 23 uker på veg i dag så det gikk helt fint :)

Lykke til med svangerskapet!

Krysser fingrene for deg J♥L ♂ 08

Skrevet

måtte innom gamle forumet mitt en tur, moro å lese at flere har hatt like bra erfaring som meg, etter 1 år og 8 mnd klaffa det på første doble pergokur, nå er det kun 11 dager til termin:)

lykke til:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Heisann Solisolden

Så gøy for deg:-) Jeg blir så glad når jeg hører slike historier. Begynte min første enkle pergotimekur 7 februar etter 10 dager på provera. Har vært uten TR i 15 mnd. Fikk voldsomme smerter i magen fra 18 feb, mens toppen av smerteh... kom 22 feb og jeg antar EL kom da. Bare negative EL tester før dette, men testet selvfølgelig ikke mandag 22, hadde gitt litt opp og hadde gått tom for tester. Når hadde du EL? Min kom jo da (kanskje) 16 dager etter påbegynt kur. Har hørt 10-14 som det normale. Har ikke fått svar på blodprøvene enda... spent!! En uke i dag siden jeg tror jeg hadde EL og jeg må si jeg tror jeg innbiller meg graviditet. Jeg har stikkinger, spesielt på høyre side mot lysken og murringer i hele magen. Er sulten og svimmel, og min kjære har fått smaken av skikkelig humørsvingninger stakkar. Synelige symptomer er kritthvit utflod og litt større mage nederst liksom. Hvordan opplevde du den første tiden? Hadde du mange symptomer? Jeg føler liksom det er litt tidlig for symptomer, men har jo lest at det går an det også.

Lykke til videre i svangerskapet:-)

Skrevet

Jeg testa ikke for EL i den perioden, men iflg termin hadde jeg sen EL da som alltid. Ca dag 17-18. Så det er godt mulig du også har hatt det!!

Ellers hadde jeg ikke så mye symptomer bortsett fra mensmurringene.

Ønsker deg masse masse lykke til!!! Spennende!!!

Skrevet

Gjett om jeg håper jeg hadde det da:-) Kan nesten ikke vente med å teste. Grugleder meg... Det er både spennende og frustrerende på samme tid. Jeg krysser fingre og tær. Tusen takk for svar, og fortsatt masse lykke til:-)

Skrevet

Pergo var tingen for meg også! Etter 2 enkle pergokurer testet jeg positivt i dag!! Håper spiren klorer seg fast:)

Skrevet

så godt å høre jenter at dere er blitt gravide på pergo,å at det ikke klaffet på første kur. Er i pausemnd min etter første pergokur,så er jo veldi spennende da:) håååper såå det klaffer snart for oss alle pergobrukere å dere som er gravide masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...