♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Str 2XL fra Motherhood. Passet meg fint hele svangerskapet, og jeg ble stooooor..... Veldig fleksible, myke og gode bukser som passer både til hverdags og fint. Kan sende bilde hvis ønskelig. Selges for 450,- for begge buksene (samlet pris). Send meg personlig melding hvis du er interessert :-)
Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 hvor lang er du? kan de være lange nok til en på 1.83?? lang i beina:))
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2010 Jeg tror de bør være lange nok i beina til deg - skal måle lengden på dem. Den ene er lagt opp litt i beina, men kan enkelt felles ned igjen ;-)
nonstop79 Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Hva er str 2 xl der? er selv rundt str 52. 170 høy. passer de da?
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2010 Er ærlig talt usikker på hva 2XL der tilsvarer, men var selv str 50/52 da jeg ble gravid, og de passet meg helt til dagen jeg fødte - de er veldig fleksible og gode. De passer nok bra til din høyde også, ja :-) Send meg gjerne en PM dersom du er interessert :-) Eller en mail på [email protected]
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2010 Hmm... de er muligens litt korte i beina til deg ser jeg her nå... Den som er lagt opp er iallfall for kort (men den kan som sagt enkelt felles ned igjen). Målet på den som ikke er lagt opp, er i beninnerlengde (fra skrittet og ned) ca 73 cm i beina når jeg måler. Er det langt nok for deg, eller blir det litt kort ?
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2010 Sukk, det er jo den som er lagt opp som er ca 73 cm.... Skal få målt den andre også... Sorry - ammetåke....
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2010 Okei, da har jeg fått målt den som ikke er lagt opp også, og beninnerlengden på den er ca 83 cm :-)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2010 #10 Skrevet 20. januar 2010 Jeg var ca str. 48/50 når jeg ble gravid og kjøpte en i 1XL som ble litt stor, men som jeg likevel kunne bruke. Kjøpte meg også ei i den største "vanlige" størrelsen til Motherhood som passa fint. Vil si at den 1XL kanskje tilsvarer 50/52+.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå