Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Noen som har prøvd denne dressen? Har en tass som er iskald om dagen selv med flere lag med ull etc under dressen sin. Kald på fingrene er han også. Søsteren har det samme på og hun er godt og varm så er nok han som er litt kald av seg, men dermed nye utfordringer i forhold til klær. Noen erfaring med denne dressen, er den varmere enn f.eks. Reima?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Har hørt bare positivt om den dressen.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Har hørt mye bra jeg også, men den er ganske så dyr da... mulig den er på salget, tror de har den på XXL
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har den og er superfornøyd.. Kjøpte den på XXL, kosta vel rundt 1800-1900 kroner hvis jeg ikke husker helt feil. Den blir for det meste sammenlignet med Reima sine dresser, noe jeg kan si meg enig i. Føler kanskje tassen er enda litt mer komfertabel i Isbjørndressen enn i Reimadressen:o)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Svigerinnen min sverger til denne. Hun jobber i barnehage, har en sønn og er skikkelig friluftsmenneske. Jeg tenker at når hun som alenemamma bruker så mye penger på en dress, må den være bra!!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har den til gutten min og er veldig fornøyd så langt. Tykk og god dress. Den eneste i årets test som puster skikkelig, noe som er veldig viktig for barn som er lenge ute om gangen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå