Gå til innhold

nanook / isbjørn of sweden dress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd denne dressen? Har en tass som er iskald om dagen selv med flere lag med ull etc under dressen sin. Kald på fingrene er han også. Søsteren har det samme på og hun er godt og varm så er nok han som er litt kald av seg, men dermed nye utfordringer i forhold til klær.

Noen erfaring med denne dressen, er den varmere enn f.eks. Reima?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt bare positivt om den dressen.

Skrevet

Har hørt mye bra jeg også, men den er ganske så dyr da... mulig den er på salget, tror de har den på XXL

Skrevet

Jeg har den og er superfornøyd..

Kjøpte den på XXL, kosta vel rundt 1800-1900 kroner hvis jeg ikke husker helt feil.

Den blir for det meste sammenlignet med Reima sine dresser, noe jeg kan si meg enig i. Føler kanskje tassen er enda litt mer komfertabel i Isbjørndressen enn i Reimadressen:o)

Skrevet

Svigerinnen min sverger til denne. Hun jobber i barnehage, har en sønn og er skikkelig friluftsmenneske. Jeg tenker at når hun som alenemamma bruker så mye penger på en dress, må den være bra!!

Skrevet

Jeg har den til gutten min og er veldig fornøyd så langt. Tykk og god dress. Den eneste i årets test som puster skikkelig, noe som er veldig viktig for barn som er lenge ute om gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...