Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er så sulten! rett etter jeg har spist er jeg sulten igjen. Kjennes som jeg enten tisser eller spiser her. hehe. tror jeg må finne meg en aktivitet som distraherer meg fra sulten. Noen fler som har eller har hatt det sånn??
Fjelljenten Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Jaaaaa... utrolig irriterende! Er vandt til å ignorere det, for det tok lang tid å bli kvitt kiloene fra sist, så til slutt gadd jeg ikke lage meg mat alltid. Det var ikke noen god ide, for jeg ble visst under/feilernært og har fått folatmangel, kjipt... Men nå VIL jeg ikke ignorere det, prøver å spise hver gang jeg er sulten, men problemet er at ingenting frister! Presser i meg bananer og epler og tørre skiver... Er ikke kvalm, men har bare ikke lyst på mat, og da er det stress å aldri bli mett. Jeg blir også sulten rett etter jeg har spist, det er akkurat som om magen ikke fylles opp uansett! MEN så betyr det jo at jeg er gravid, at det ligger en liten der inne, så jeg prøver å se positivt på det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå