Gå til innhold

Sambo løper ut for å kjøpe test!

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅ!!

Vi klarer ikke holde oss lenger.......så i kveld tester jeg, og tar en på tirsdag også:) Da er det nok testing for denne mnd for min del:)

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, så spennende! Lykke til :) Krysser fingrene for deg. Venter spent på oppdatering ;)

Skrevet

Jaaa..tørr ikke håpe for mye da, men måtte bare rope det ut!! Har hatt lyst å teste i helgen, men orket ikke et negativt svar liksom haha. NÅ kan den faktisk vise positiv hvis vi er heldige:):)

Skrevet

Spennende :D

Skrevet

...og vi venter..... hehe. Ble den positiv?? =)

Skrevet

hallo??----------=)

Skrevet

Det var en sånn drittest fra first sign, erfaringer her?

Den var ødelagt, fordi det kom ikke strek i kontrollvinduet....merkelig!

Tester i morgen tidlig med CB digital:)

Skrevet

Lykke til,håper den sitter nå;) LA OSS vite:-)

Skrevet

Tok en test idag (ikke morgenur) og det var CB , 3 dager før IKM: svaaaak, MEGAsvak strek, og med en tydelig prikk nede...

Må ta en test i morgen tidlig hihi..bitt av testing basillen!!

Skrevet

HUURRRAAAAA!!!!

Jeg tror du er gravid, jeg...

En strek er en strek!!!!!!

TVI TVI-:)

Skrevet

men det var en skikkelig skyggestrek men sambo så den også..får håpe..har prikka litt i magen i dag, under navelen..:S

Får håpe, virkelig!! skal ta en i morgen tidlig!! :)

Skrevet

Ååååh, Lotte!! :D Så spennende daaa!!!

Har ikke fått noen tester i posten enda, så med min flaks har de blitt stoppa i tollen og får de ikke før neste uke! :-|

Men holde oss oppdaterte nå da!! Hehe. Var nervepirrende å sitte her å vente på svar fra deg!! :D

Skrevet

Takk!! Gleder meg til å teste i morgen, får håpe den er mer positiv. Det har hendt før med CB, for ca to pp`r. Da slo den ut svaaakt positivt etter to min (som står på testen) ..men var ikke gravid allikevel...men denne gangen var det en ekstra prikk der...haha huff!!

Skrevet

Masse lykke til!

Håper du er gravid :))

Skrevet

Spennende!!!:):)

Krysser fingrene for at neste test viser en tydligere strek!

Skrevet

Masse lykke til å håper på sterk positiv strek i morgen.. :)

Skrevet

Tok en CB digital (den nye med ukeindikator) men den viste ikke gravid:(

IKM morgen, så regner med at det ikke er noe vits i å teste heller!

Jaja, men men, bedre lykke neste gang!! :) Tar det med et halvhjertet smil i alle fall, haha:)

Lykke til alle dere andre!!

Skrevet

Jaja, lotteliten!! :)

Så lenge ingen tante, så er det håp uansett vet du! :)

...dessuten så er jo cb digital litt mindre følsom enn vanlige cb+! Ikke for å få opp forhåpningene dine da! Hehe... Har ikke fått testene mine i posten enda! *grrrr*

...hadde håpa du skulle få en positiv test nå jeg..også skulle jeg få positiv test rett etterpå!! Siden vi hadde det så likt..hehe. Kanskje vi bare er/har vært syke? :P Nei...sånn kan vi ikke tenke!!

*heier på deg fremdeles!!*

Skrevet

*håpe håpe* Ei venninne av meg fikk ikke positiv test før 7 uker=) Det er mulig!! Lykke til=)

Skrevet

Ingen tante idag på IKM...hmm...og puppene har ikke blitt mindre akkurat..men nå er jeg skikkelig innstilt på å få tanta her assa..hahah!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...