Lotte&Babyspiren Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 NÅ!! Vi klarer ikke holde oss lenger.......så i kveld tester jeg, og tar en på tirsdag også Da er det nok testing for denne mnd for min del:)
happygilmore Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Åååå, så spennende! Lykke til Krysser fingrene for deg. Venter spent på oppdatering
Lotte&Babyspiren Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 Jaaa..tørr ikke håpe for mye da, men måtte bare rope det ut!! Har hatt lyst å teste i helgen, men orket ikke et negativt svar liksom haha. NÅ kan den faktisk vise positiv hvis vi er heldige:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 ...og vi venter..... hehe. Ble den positiv?? =)
Lotte&Babyspiren Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2010 Det var en sånn drittest fra first sign, erfaringer her? Den var ødelagt, fordi det kom ikke strek i kontrollvinduet....merkelig! Tester i morgen tidlig med CB digital:)
Tone Marie 34 år Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Lykke til,håper den sitter nå LA OSS vite:-)
Lotte&Babyspiren Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2010 Tok en test idag (ikke morgenur) og det var CB , 3 dager før IKM: svaaaak, MEGAsvak strek, og med en tydelig prikk nede... Må ta en test i morgen tidlig hihi..bitt av testing basillen!!
paper Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 HUURRRAAAAA!!!! Jeg tror du er gravid, jeg... En strek er en strek!!!!!! TVI TVI-
Lotte&Babyspiren Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 5. januar 2010 men det var en skikkelig skyggestrek men sambo så den også..får håpe..har prikka litt i magen i dag, under navelen..:S Får håpe, virkelig!! skal ta en i morgen tidlig!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. januar 2010 #12 Skrevet 5. januar 2010 Ååååh, Lotte!! Så spennende daaa!!! Har ikke fått noen tester i posten enda, så med min flaks har de blitt stoppa i tollen og får de ikke før neste uke! :-| Men holde oss oppdaterte nå da!! Hehe. Var nervepirrende å sitte her å vente på svar fra deg!!
Lotte&Babyspiren Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 5. januar 2010 Takk!! Gleder meg til å teste i morgen, får håpe den er mer positiv. Det har hendt før med CB, for ca to pp`r. Da slo den ut svaaakt positivt etter to min (som står på testen) ..men var ikke gravid allikevel...men denne gangen var det en ekstra prikk der...haha huff!!
2småihus!:) Skrevet 5. januar 2010 #15 Skrevet 5. januar 2010 Spennende!!!:) Krysser fingrene for at neste test viser en tydligere strek!
GogJSpentNå Skrevet 5. januar 2010 #16 Skrevet 5. januar 2010 Masse lykke til å håper på sterk positiv strek i morgen..
Lotte&Babyspiren Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #17 Skrevet 6. januar 2010 Tok en CB digital (den nye med ukeindikator) men den viste ikke gravid:( IKM morgen, så regner med at det ikke er noe vits i å teste heller! Jaja, men men, bedre lykke neste gang!! Tar det med et halvhjertet smil i alle fall, haha:) Lykke til alle dere andre!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. januar 2010 #18 Skrevet 6. januar 2010 Jaja, lotteliten!! Så lenge ingen tante, så er det håp uansett vet du! ...dessuten så er jo cb digital litt mindre følsom enn vanlige cb+! Ikke for å få opp forhåpningene dine da! Hehe... Har ikke fått testene mine i posten enda! *grrrr* ...hadde håpa du skulle få en positiv test nå jeg..også skulle jeg få positiv test rett etterpå!! Siden vi hadde det så likt..hehe. Kanskje vi bare er/har vært syke? Nei...sånn kan vi ikke tenke!! *heier på deg fremdeles!!*
Hvitkløver2020 Skrevet 6. januar 2010 #19 Skrevet 6. januar 2010 *håpe håpe* Ei venninne av meg fikk ikke positiv test før 7 uker=) Det er mulig!! Lykke til=)
Lotte&Babyspiren Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #20 Skrevet 7. januar 2010 Ingen tante idag på IKM...hmm...og puppene har ikke blitt mindre akkurat..men nå er jeg skikkelig innstilt på å få tanta her assa..hahah!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå