Gå til innhold

kjennes som noe henger ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjennes som at noe "henger" helt ned mot åpningen i skjeden. beklager detaljer. klarer ikke helt å kjenne noe, annet enn at det kjennes hovent, når jeg kjenner med fingeren. men det er ubehagelig når jeg står og går.... noen som vet hva det kan være????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det e ikke hemorroider da? Du kan jo prøve å se deg i speilet...? Se om det er sår eller noe? Viss det er veldig ubehagelig og vondt tror jeg at jeg ville ringt legen. Bare for å få sjekka det iallefall.

Skrevet

Er da vel ingen som har hemorroider i skjeden?? Herregud, hehe....

Ta en tur til legen du, greit å få sjekket dette.

Skrevet

Har du vært gravid før? Kan i såfalle være et cystocele eller rektocele, dvs en innbukning av enten blæra eller endetarmen inn i skjeden (Evt begge deler) Ifm et svangerskap blir gjerne musklene i skjeden litt svekka, slik at man kan oppleve å få dette.

Men ta en tur til lege å få det sjekka!

Skrevet

Hos meg virker det som om alt inni sjeden har komt litt lenger ned. mulig det er mye som ligger i press? Var ikke sånn før graviditeten. Jeg kommer ikke til å gjøre noe med det med det første, vil vente å se til etter uke 12, da vokser jo livmoren opp av bekkenet.

Skrevet

har vært gravid to ganger før ja, og etter siste fødsel har jeg slitt litt med å få tak på bekkenbunnsøvelsene. Har gjort dem daglig, men et eller annet må ha skjedd etter den fødselen, klarer liksom ikke å få ordentlig tak. så dermed høres cytocele eller noe i den duren ut til å kunne være hva det er. får håpe det bare er mye press, og tyngdefølelse som presser på, men skal få sjekket det. skal til gyn snart uansett, så da nevner jeg det der.

TUSEN TAKK FOR SVAR JENTER!!!!

disse forumene er supre altså!!!

Skrevet

Va bare et forsiktig forslag....det hørtes bare ut som om det va litt uklart hvor det var hovent...vet at man ikke har hemorroider i skjeden ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...