Håpefull! Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Hvor har det blitt av Drømmehagen som har gått på NRK Super 17.30 på ettermiddagen??? Sendes det ikke lenger??
Isla verde Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Jeg savnet også dette i dag - eller det vil si snuppa savnet det!
BaMbi <3Storegull+Lillegull<3 Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Ja dette var triste greier!! Drømmehagen har blitt en del av vårt faste leggerutine, så vart en rar kveld både for mor og barn. :-)
Håpefull! Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2010 Her satt lille snupp som et tent lys og hvinte da Fantorangen dukka opp på skjermen, men ingen drømmehage kom.....og da var hun ikke særlig intr. i tv lenger!! Da ser det ut til at Drømmehagen må kjøpes på DVD, da den er blitt fast innslag før leggetid:)
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 er ikke Drømmehagen lenger??? Uff da! Lillegutten min elsker det!
Vannmann35 Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Er visst slutt... Stor tragedie her i huset. Join gruppe på Facebook http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/group.php?gid=267929671468&ref=nf Kanskje det er håp...
Studine mevik Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Vi også merket at den var borte, men kan ikke si jeg ble så veldig lei meg. Vi prøver heller å innføre noen andre leggerutiner som ikke innebærer figurer som får meg til å bli gal
2Gull09♥11!! Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 Skjønte ingeting idag vi heller... Lillfis elllsker drømmehagen, faktisk eneste tidspunktet iløpet av dagen hun slapper skikkelig av og koser seg med drømmehagen!! Ligger i en stol og koser seg med smukk og hinkel pinkel:) Heldigvis juksa vi litt en dag og skaffet oss noen, så hun fikk halvtimen sin alikevel:) Kan jeg spørre dere hvor store deres er? Har lurt på om det er dumt at hun ser det, men har alltid elsket det, og for å være helt ærlig, tror hun har godt av denne time-outen på ettermiddagen, ellers måtte hun nesten hatt seg en lur til på dette tidspunktet... Hun har alltid vært mye mer oppmersom og nyskjerrig en de andre på hennes alder... På godt og vondt faktisk... Håååååper det snart kommer tilbake på tvn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå