Gå til innhold

Dere som har hatt livmorbetennelse (infeksjon) eller vet om noen som hatt det: Hvor lang tid tok det fra dere/de fikk symptomer til dere/de fikk behandling? Noen som vet hvor lenge man må ha dette før beh. for at det skal ha tatt skade?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer vel an på hvor hard angrepet man er. Og hvor godt det leger seg.

Jeg hadde intense smerter et døgn før jeg ble operert. Mye tull frem og tilbake med lege, legevakt osv. De påsto jeg hadde uvi.

Når de opererte meg var eggstokkene store som mandariner, de skal egentlig ha størrelsen som druer.. Fint forklart av legen =)

Til meg sa de 50/50 på om jeg kan få barn igjen. Men jeg bekymrer meg ikke. Har tilgode å ha hørt noen bli sterile, har snakket med mange som har hatt det.

Litt uvisst hva jeg fikk det av. Men mest sannsynlig ble det en infeksjon da jeg tok ut spiralen i narkose ca 1 mnd i forkant.

Nå hadde jeg eggstokkbetennelse og ikke livmorbetennelse. Men vil tro det er i samme gata.

Skrevet

Takk for svar:-) Glemte også å spørre om dere som hatt det/de dere vet om som hatt det fikk vanskeligheter med å bli gravid etter dette?

HI

Skrevet

Vet om 5 stk + meg selv. Alle de 5 har fått barn etterpå =)

Skrevet

Noen som vet ang.livmorbetennelse? (ikke eggstokker)

Skrevet

Hadde livmorbetennelse etter jeg fikk satt inn spiral etter førstemann. Intense smerter i magen og høy feber. Lå på sykehus i en uke med iv antibiotika.

Har fått to barn etter det.

Skrevet

Har hatt livmorbetennelse og gynekologen sa at det kunne gi problemer med fertilitet senere, men har uten problem blitt gravid 4 ganger siden.

Skrevet

Har også hatt livmorbetennelse, lå på sykehus noen dager med intr antibiotika.

Har fått to barn etter det, sistemann ble jeg gravid med ei uke etter jeg kom hjem fra sykehuset ( med livmorbetennelsen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...