Jippiajajee Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Tror jeg har gått opp 2 str.. de er store, ømme og fyldige.. Trodde ikke det var så stor forskjell jeg.. men fy.. ser jo ut som om jeg har opperert jo! Litt morro og litt slitsomt;) Flere som har vokst fryktelig mye?
K ♥ tærten Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Mine er ikke særlig ømme, men de har fint vokst en størrelse. Måtte kjøpe meg ny bh i helga. Alltid vært en liten b og nå fyller jeg c-cupen perfekt:) Merker de er større, "kræsjer" liksom borti de med armene og blodårene er utrolig synlige. Aldri klaget over å ha små pupper, men nå syntes jeg liksom de er perfekte Ikke for store, ikke for små
snartmammapåny Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Med nr 1 var puppene mine kjempe ømme og vokste seg raskt store. Denne gangen har de latt seg vente på.. Ikke blitt større, men er litt ømme. Men er igrun glad for at de holder seg der de er. Triks nr 1 for å se tidlig om noen er gravide er å se at puppene plutselig vokser... Begynner de å vokse er jeg nok avslørt hos mine kollegaer veldig snart
elfrida84 Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Vet akkurat hva du mener, mine har ikke vokst så fryktelig, men selve brystvortene mine blir bare ømmere og ømmere! De er også blitt mørkere og større... har ganske store fra før av, D-cup, så jeg håper virkelig de ikke blir så altfor store. Hjelp!! hehe:)
Jippiajajee Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2010 Hehe.. har jo vært gravid 3 ganger før, så det burde ikke vært nytt for meg egentlig.. men kan ikke huske at det var så stor forskjell! Var øm med nr en, men nr 2 og nr tre merka jeg ikke så mye til.. kanskje fordi det var så kort tid mellom graviditetene? Men nå er det 4år siden forrige og kroppen reagerer litt annerledes merker jeg..(Ny mann og, så kanskje det har noe å si;)) Hadde også D-cup fra før, så nå ser jeg fryktelig puppete ut, og er plutselig kvalm også.. har jo aldri vært det før!! rare greier.. kjæresten min synes det er skikkelig rart å plutselig ha to store pupper å ta på!! Han spøker med at han føler nesten han er utro når han tar på pupper han ikke kjenner igjen:P hehe.. søte mannen;) Men om kvelden når jeg tar av meg bh'n så er det så ømt og vondt at jeg ikke orker å ta på de selv en gang!! rare greier..
*Lille Persille" Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 I mitt forrige svangerskap gikk jeg fra 75b til 75 d! Etter fødsel og melken kom gikk jeg opp til 75e!!! Det var helt sinnssykt. Nå er jeg tilbake på 75b igjen, det er nesten litt stort og foreløpig er de hverken ømme eller større. Kanskje, som noen andre her skrev, fordi det ikke er så lenge siden sist.
EleResa Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Puppene mine vokste ingenting med førstemann, og ser ikke ut til å vokse noe denne gangen heller.. Det hører med at jeg ikke fikk melk, annet enn den første råmelka.. Håper virkelig ikke på reprise.
Amy85 Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Satt nettopp og leste noen kjerringråd om puppene og gutt eller jente i magen. Stod at hvis man ventet jente vokste brystene mens hvis man ventet gutt var det areola (området rundt brystvortene) som ble mørkere. Hadde vært moro å hørt hva dere hadde erfaringer med? Har en gutt fra før og i svangerskapet den gang fikk jeg veldig mørke brystvorter men de vokste ikke noe særlig før etter at melken kom. Denne gangen aner jeg ikke hva som befinner seg i magen, men puppene er veldig ømme og har vokst veldig (er i uke 8). Areola har ikke blitt mørkere dette svangerskapet.
Fjelljenten Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 De er vokst litt, kjempegøy det :-) Men etter fødselen sist gang var det HELT sinnsykt, puppen var dobbelt så stor som hodet til sønnen vår, hehe, helt sykt å se bildene. De var sikkert 3 ganger så store som de er nå, og jeg gleder meg ganske mye til de kommer tilbake ja :-)
Jippiajajee Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 4. januar 2010 Hahaha... morsomt! Første gangen jeg var gravid og hadde ømme pupper, var det jente.. de to neste var jeg ikke øm.. det var gutter.. nå føler jeg virkelig at det skal bli jente og har ømmere enn ømmest pupper:P hihi;)
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #11 Skrevet 4. januar 2010 Jippiajajee: hvor langt er du på vei da?: ) Selv er jeg nettopp begynt på uke 6, men har i grunn ikke kjent noe til ømme pupper ennå... synes heller ikke de har vokst (har str 70e fra før), men brystvortene er kanskje en aaanelse mer ømme enn vanlig.. virker som ømme pupper er noe som forekommer hos de aller fleste, så blir nesten litt bekymret ettersom jeg ikke kan se eller kjenne noe spesielt enda"/
snartmammapåny Skrevet 4. januar 2010 #12 Skrevet 4. januar 2010 Jeg hadde kjempe ømme pupper med nr 1. Måtte gå med sportsbh døgnet rundt. Var helt grusomt. Store ble de også. Det var iallefall en gutt. Og ja, etter fødelen ble de helt sprengte. Så ut som en nyoperert silikonpupp pasient med overdimensjonerte proteser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå