Lotte&Babyspiren Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 I morgen tar jeg en test...jeg vet ikke hva jeg skal håpe..kjenner etter symptomer hele tiden, man blir jo tullete i hodet av dette her haha! Mine symptomer er for øvrig: Hodepine fryser trett (sov tolv timer i natt+3 timer midt på dagen) stikninger litt ømme pupper mer utflod Ønsker dette såååååå mye!!
Luna har født. Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Hehe, skjønner godt hva du mener. Jeg har ikke så mange symptomer denne mnd...men jeg har en rar mnd. Hadde El smerter i 4-5 dager etter el -slim, så jeg aner ikke når el var. Nå sitter jeg og "spotter" i flere dager og ingen skikkelig mens kommer. Men jeg tør ikke håpe. Har hatt veldig hodepine siste dagene , men var ikke klar over at dette er et symptom. Ellers er jeg en trøtting, men det er jeg vanligvis ellers også.. Kan godt være du er gravid:) Vis vi kjenner etter har vi vel alle masse symptomer...men hva om vi ikke er gravide da? Da må vi vel være alvorlig sjuke..haha Masse lykke til
Lotte&Babyspiren Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 haha, alvorlige sjuke...ja det er noe i det..skikkelig hypokondere haha! Nei men det blir jo slik da, når man ønsker noe så sterkt...jaja, kanskje jeg faktisk er litt forkjøla, men dette skal visst være et symptom også haha! (har forresten endret litt på nicket mitt:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Slenger meg på, bare fordi jeg skal ta en test i morgen....hvis de kommer i posten!! Og ikke er ødelagt av vinterkulda..........(heldigvis postkasse inne i blokka!) Siden julaften har jeg og følt meg syk. Ene dagen har jeg nesten feber (over 37,5) og fryser som bare søtten, andre dager litt mere "avkjølt"..blir liksom aldri skikkelig sjuk jo! Og dagene jeg er dårlig blir jeg skikkelig kvalm om jeg prøver å gjøre for mye....meeen..som Lotta her..kan jo være sjuk og da! Hehe.. Alt for å leve i håpet bittelitt til!! Hadde passa så sabla fint å blitt gravid nåååå!!! *krysse fingrene for alle symptomjegerene*
Gjest høstmamma? :) Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Hei Tok en test i dag jeg.. har IKM ons eller torsdag om alt går som normalt. Men greide ikke holde meg lenger. Den var selvfølgelig negativ. Har også hatt masse stikninger i noen dager etter EL, som jeg aldri har hatt før, og det har fortsatt å murre. Ble skikkelig skuffa over den testen, føler meg liksom så gravid om dere skjønner?. .. men men får bare vente å se om mensen kommer. Ikke vits å teste noe mer før om noen dager hvertfall. Jeg også VIL leve i håpet litt til! Perfekt med høst baby! denne ventingen gjør meg gal
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har IKM i dag eller i morgen, kommer ann på om eggløsningen var dagen jeg fikk positiv EL-test eller dagen etter, jeg har ømme pupper og de har vokst litt, jeg er kvalm, dårlig i magen, litt sånn murringer og litt stikkinger osv.. jeg har litt hodepine og er veldig trøtt. men alt dette kan jo være ting som kommer akkurat fordi jeg ønsker så sterkt å være gravid.. tok en test for 3 dager siden og den var negativ, så negativ som man kan få den.. clear blue med pluss og minus.. har en clearblue med ukesindikator liggende i skapet som jeg tenker å ta i morgen tidlig om ikke mensen er kommet til da. regner med jeg får mensen i morgen:/ men vil ha positiv test. men er så å si 100 % sikker på at den blir negativ i morgen også:s
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 oi et er akkuratt de symptomene jeg hadde den mnd jeg fant ut at jeg var gravid >D lykke til
Lotte&Babyspiren Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2010 Drømme StressLess: Jeg har også høy temp, samme som deg og forkjøla symptomer....blir ikke syk liksom..hmmm... Spennende. Jeg tester i kveld!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 Oii!! Håper du ikke er sjuk, Lotte&Ønskerspire! Krysser fingrene HARDT!!!!
Seriøst Skrevet 4. januar 2010 #10 Skrevet 4. januar 2010 høstmamma? , jeg har det nett som deg... IKM på fredag tror jeg, da er det vertfall 14 dager siden el, også måtte jeg teste i dag =( Den var negativ, og jeg ble så skuffet... Jeg føler virklig at det klaffet, og da er det tungt å innse at jeg bare innbilder meg alle symptomene Jeg har stikninger og ømme pupper, men får vel bare vente på den hersens tanten så vi kan prøve igjen =) Lykke til alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå