Gjest Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Trenger et lite tips og råd fra dere jeg... Vi har 1 felles barn - han har ett barn fra tidligere. Og jeg ønsker meg så inderlig en til... Men han ønsker ikke det. Ihvertfall ikke nå. Men kanskje aldri. Han ønsker å være alene med meg, få være kjærester og alle de teite argumentene der.. Vi er masse alene, kan få barnevakt når vi vil, og reiser mye, til tross for at vi har et barn på 2,5 år. Så nå har jeg vel innsett at jeg må begynne å bearbeide meg selv. Til å takle lengselen etter en til, hver gang jeg ser noen andre få baby, eller ser en gravid dame, eller bare ser hvor godt vi har det. Han er en fantastisk mann, en perfekt pappa til begge barna sine og det er ingenting som står i veien for at vi skulle ha 1 til. Jeg kommer aldri til å akseptere å "lure" ham.. Men har sagt at jeg tar hverken prevensjon eller setter inn en spiral, så lenge det er jeg som ønsker barn, så får han stå for prevensjonen. - Han synes jeg er urettferdig, men aksepterer det. Om jeg tar opp temaet blir han sint, og synes jeg legger for mye ansvar for min lykke på hans skuldre.. Så dette er et ikke-tema om dagen. Så damer, gi meg råd, tips og sinnsro til å akseptere at det bare blir denne ene ungen på meg.. - Hvordan takler dere det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå