Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg våknet i dag på morgenen så begynte jeg og blø ikke mye men litt.

kjørte ned til legen med en gang og ble sendt rett på sykehuset på ul.

Gyn kunne se noe var der men kunne ikke se noe tydelig siden væsken i livmor ikke var blank eller noe slik.

Så jeg måtte ta blodprøve og måle hcg også må jeg tilbake om to dager og ta en ny.

Men det som er så rart er at jeg blør så veldig lite, litt da og litt da bare noen dråper egenlig eller litt mange dråper, vanskelig og forklare, så nå ligger jeg på sofan og håper på det beste.

Noen andre som har vært borti noe av det samme.....?

er skikkelig nervøs her er jo bare 5+2 ca.

Vist man mister så tidlig er det da vanlig og bare blø litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være festeblødning? Søk det opp og les om det på nettet.. håper det bare er det! Lykke til!!

Skrevet

Jeg var med på dette sist jeg var gravid. Var også på UL tidlig, men de kunne ikke se noe, var for tidlig. tok blodprøver og det var stigning i hcg men for lite til å si noe sikkert. Så ny Ul når jeg var 6 uker på vei tror jeg det var, og da kunne vi se et lite hjerte som slo :) Jeg blødde littegrann flere ganger, og ene gangen ganske mye, så mye at jeg trodde alt håp var ute faktisk! Så det er nok håp for deg enda! :)

Skrevet

Ja det kommer en del blod selv om du mister tidlig.. en veldig kraftig mens liksom. Vis det er veske inni livmoren så kan det jo hende du har hatt en tviling.. MEN det må du ta med 5 klyper salt... Håpet trenger ikke være ute!

Men min sønn hadde jeg flere blødninger de første ukene.. men det gikk kjempefint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...