☠Diamanda Galas☠ Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 godt nyttår;-) nå er jeg lei av syke barn!!!!!!!!! helt siden vannkoppene ahr begge to vært forkjøla og småtufse...tuva har nå øreverk, med puss som renner ut av øret;-( begge har spist dårlig, men det har begynnt å hjelpe de siste dagene heldigvis! hadde egentlig sett fram til bhg idag, og kommet inn i hverdagen igjen, men...hun virker mye piggere idag, men øret væsker fortsatt litt. vel, uansett så har hvertfall sambo fri i morgen, så sigurd og jeg skal på barseltreff på helsestasjonen;-) håper det ikke er altfor kaldt, så vi kan trille en tur...liker ikke å ta ham med ut når han hoster og er snørrete;-( jeg har startet nyåret med streng diett og hard trening, så nå skal jeg komme meg i form og gå ned mange kilo;-) sånn, det ble mye klaging, men...bare så frustrerende å være inne i ukesvis med syke barn... hvordan har dere hatt det i jula? og hvordan går det med huset?
☆chiquita☆ Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Hei og godt nyttår! Nå er det leeenge siden jeg har vært her. Jula var rar, hektisk og koselig. Heldigvis flere gode og koselige dager, enn triste. Huff stakkars dere, det er jo så slitsomt og trasig når de små er syke. Gikk det greit på helsestasjonen idag? Er ungene i bedre form? Vi skal på helsestasjonen for å ta vaksine i morra. Og idag har jeg vært hos legen og satt inn spiral. Så nå er jeg sterilisert for max 5 år sa ho:) Har også begynt med streng diett og mål om, å gå ned 5-8kg! Da kommer jeg ned i det jeg veide før Bendik ble født. Kjenner skikkelig søtsug idag, men skal klare å la godteri helt vær i noen dager,for det er jo værst i begynnelsen. Huset er på vent,mannen tok litt ferie i jula, og det trengte vi både for oss selv og for ungenes skyld. Merker det har skrantet på kjæresteforholdet i høst, og jeg skjønner at folk går fra hverandre. Men heldigvis så fikk vi pratet masse ut i jula, og tenkte at huset får bare vente litt. Bedre at vi holdre sammen:) Men i løpet av våren så skal det jo bli ferdig da. Så han jobber der ikveld:) Ha en fin kveld! Nyttårsklem fra
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2010 hei;-) nå er heldigvis barna i bra form.sigurd tar igjen alt han har gått glipp av, og er i storform;-) begge spiser masse etter en periode med småspising;-) merker at man ikke prioriterer kjæresteforholdet i denne fasen, med to små...vi har hatt noen utblåsninger i det siste, men føler det hjelper nå. sambo har bursdag i februar, så jeg tenkte jeg skulle gi ham billetter til et show, så kan vi spise middag med vin etterpå;-)...og barnefri til laaaangt utpå neste dag! godt dere har fått pratet ut, det hjelper jo veldig.bedre å drøye med huset, og heller ha litt tid til hverandre;-) i morgen får jeg besøk av en venninne som jeg ikke har sett på evigheter.hun fikk en gutt i mai, som jeg ikke har sett...det blir koselig.(blir kylling-salat og grovbrød til lunsj;-) jeg håper kulda gir seg snart så jeg kan ta med sigurd ut. - 20 grader er iiiiiskaldt;-/ vi snakkes;-)
☆chiquita☆ Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Heisann! Nå er endelig den værste kulde borte fra sørlandet. Igår var jeg ute på trilletur i halvannen time:) Deilig! Idag står det husarbeid på planen, og det er jammen litt av en treningsøkt det også Må bare ha en kopp kaffe og en surfetur på nettet først:) SÅ koselig at dere skal på show, og det er så godt med en skikkelig helaften, og barnefri dagen etterpå. På lørdag var Hermine hos mamma,mens vi var på fest. Jeg hentet henne klokka ett,men det hadde jeg ikk trengt, for da vi kom hjem sov hun videre helt til 06.10. Så det hadde bare vært for mamma å gitt ho en flaske, så kunne jeg kommet til neste måltid. Men det vat man jo ikke. Ho sov til 06.15 igår, men i natt måtte ho ha mat .1.30. SÅ det er ikke noe fast enda. Bendik har enda ikke kommet i rutine etter jula, jeg legger han runft kl.19, men han kan gjerne ligge våken til 21 før han sovner. Da blir det stress om morran, for han kan fint sove til 8.30. Idag kom vi løpende inn akkurat halv ti, og de skulle på tur, så jeg måtte bare få kledd han i full far idressem før jeg gikk igjen:) Vurderer å ta han ut 2 dager i uka, for vi skal ikke søke plass i år til hermine. Jeg skal prøve å være hjemme et år til. men noe deltids/helge jobbing og litt dagmamma. Har ikke helt funnet ut enda. Men tenker fra mars at bendik skal være hjemme ons og fre. Åssen går det med søtsaker og trening? Jeg sprakk noe veldig i helga,men prøver på nytt denna uka:) Leeenge til sommerern heldigvis!
☆chiquita☆ Skrevet 15. januar 2010 #5 Skrevet 15. januar 2010 Ville bare ønske deg en god helg! Har sendt mannen til oslo i helga,så jeg skal bare kose meg med trolla mine i helga! Reiser til ei venninne snart ogblir der nok i hele dag:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2010 hei;-) nå er det lenge siden jeg har vært her inne! sigurd har hatt bronkitt og øreverk, men er heldigvis i fin form igjen nå;-) utrolig hvordan det samler seg opp med sykdom i perioder!!! jeg har holdt meg helt unna søtsaker, kaker, brus og slikt etter nyttår, og har gått ned 3 kg på 2 uker;-)trener 3 dager i uka, og håper på mer turgåing nå som sigurd er frisk igjen;-) idag er tuva hjemme med øyekatarr, så da blir det vel ikke tur i dag heller;-/ hun var hos manuellterapeut igår for å sjekke opp nakken.hadde KISS(låsning i rygg, nakke) som baby, og jeg bestillte en time nå fordi jeg mistenkte at hun fortsatt var litt stiv.og jeg hadde rett!.så hun fikk behandling, og skal tilbake om 3 uker.Er nok dette som skaper så mye uro i den lille kroppen, så håper dette hjelper;-) vi skal ha dåp til søndag, så jeg har litt å planlegge denne uka;-) har bestillt mat, og skal sjekke litt i blomsterbutikken i morgen.må sy inn blå underkjole på dåpskjolen, og ikke minst prøve min egen bunad;-) ha en fin uke! skal prøve å kikke innom oftere, jeg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå