Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 5-6 uker på vei med nr 2, og har ikke lyst på noen for for mat :( men må jo spise for å få næring til meg og den lille, men er konstant småkvalm og sliten.

Kvalmen blir verre og verre egentlig, tror ikke det er lenge til jeg kommer til stadiet der jeg faktisk kaster opp.

Men det med matlysta plager meg veldig, knekkebrød med diverse pålegg funker bedre enn brødskiver hvertfall, og jeg klarer ikke tanken på sjokolade og søtsaker (det som gjorde at jeg mistenkte at jeg var gravid igjen hehe, var merkelig å ikke ha lyst på oreo kjeks) :)

Noen erfaringer med dette i første trimester? håper det går over når jeg er lengre i svangerskapet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det akkurat på samme måte å har vel hatt det slik siden rundt uke 5.. er nå i min 11uke å kastet opp for første gang i dag etter frokosten, nå som jeg trodde kvalmen snart skulle være over.. jeg får nesten ikke i meg noe mat så har begynt å ta omega 3 kapsler for å hvertfall få noe næring...

Skrevet

Har og begynt å ta omega 3, og må kanskje vurdere å drikke mer appelsinjuice for å få mer c-vitaminer i kroppen, eller ta c-vitamin tabletter. Men er jo bedre med juice for væskenivået :)

Skrevet

ja jeg drikker som regel ett glass med appelsinjuice for dagen og prøver hver dag å bli flinkere å drikke mer vann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...