Gå til innhold

Gravid!! men er så engstelig...

Vinterbarn og høstbarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, først må jeg bare få sagt det, jeg er gravid!! Jippi!! Men det skjedde så fort så det gjør meg nervøs, ble gravid på ny nå i desember etter å ha hatt en SA for bare en mnd siden, den gangen var jeg bare 5 uker på vei, men skal inn i den uken i morgen og engster meg no forferdelig for at det skal skje igjen... Noen som har en solskinnshistorie kanskje?

Også lurer jeg på om dere har mye ømhet, og smerte i magen eller mer konsentrert på venstre side mot den ene eggstokken?

Jeg er også konisert så jeg lurer veldig på om dette har stor betydning...

Hilser til alle sammen :) Godt nyttår!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Mooni,

har ingen svar til deg, men ville berre ønske deg lykke til :-) skal du på tidleg UL? Eg mista i veke 12 og spurte om eg kunne få tidleg UL ved ein eventuelt neste graviditet og legen sa at det kunne eg få i veke 12. Tenker at om eg blir gravid skal eg ikkje tenke på graviditeten, det hjelp jo ikkje å engste seg og legg ein alfor mange planar/tenker på barnet blir det jo endå verre om det skjer noko. Men det trur eg er ein urealistisk tanke... Tenker jo på barnet og er ikkje gravid eingong!

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei Mooni!

Hvordan går det med deg? Jeg er der hvor du var da du skrev dette innlegget, 5 uker på vei, gravid for fjerde gang etter 2 Ma`er og kjenner også ømhet påp venstre side av magen som kommer og går... Håper alt er som det skal for deg - lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...