♥Axinija♥ Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 ...hvordan går det med dere? Fremdeles ingen suksess her i gården, har nesten gitt opp.... IKM neste onsdag/torsdag (tror jeg), aner ikke hvilke datoer det blir eller hvor mange DPO jeg er...litt deilig egentlig, samtidig som det er litt vedmodig! Håper at mange av dere (spesielt de virkelige sliterne) endelig har lykkes! Hva med *meg og lille snuppis* og Carina?? Stor klem
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Hei!!! Så utrolig koselig å høre fra deg! Synd at spiren ikke sitter hos deg heller, dårlig med spire her også Håper 2010 blir ett bra år for oss, fruktbart og at drømmen vår går i oppfyllelse Stor klem fra
Carina har to små gull Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Heisann Axinja Har tenkt på deg flere ganger nå om du har lykkes. Kjedelig at du ikke har det Jeg fikk tanta etter 5 uker etter utskrapinga og er nå i el uka. Venter bare på at testen skal bli skikkelig positv,men el smerter det har jeg til de grader. Håper vi alle får en spire i oss igjen om ikke såalt for lang tid. Klem fra
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 heisann! Så kjedelig at det ikke har klaffet for dere ennå;( Unner ingen å slite med dette altså! Her er jeg 5. gangsgravid for min del. Har en gutt, 1 exu, 1 ma, 1 sa og er nå i uke 6 av svangerskapet. Mitt 4 svangerskap siden april 2009 dette gitt..... Håper dere alle kommer etter snart! Stoooor klem
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Hei igjen ♥ Axinija ♥ Ble så kort innlegg fra meg i stad - jeg satt i bilen og vi var på vei ut skjønner du... men du - det var utrolig koselig å høre fra deg - har tenkt masse på deg og lurt på hvordan du har det! Ingen spire hos deg heller altså - så leit!! At vi skal slite sånn for å få en liten en. Er på nippet til å gi opp vi også. Mannen min vil ikke prøve mer - mens jeg har stappet i meg 3 doble pergokurer uten resultat nå i høst. Situasjonen min har også endret seg litt - fra i dag står jeg faktisk uten jobb, fikk ikke forlenget engasjementet mitt fra der jeg har jobbet i nesten 2 år!! Så har meldt meg arb.ledig, samt at jeg har vært litt aktiv på jobb-fronten - så foreløpig har jeg fått ett muntlig jobbtilbud med oppstart 01 februar. Det er bare en 60% stilling - så vet egentlig ikke om jeg har råd til å ta den - jeg må jo få ett eksakt tilbud da, lønnsmessig osv - ellers er det uaktuelt. Så da står ikke babylagingen på 1 prioritet lenger - er nesten så det ikke passer å få flere barn når det med jobb er så usikkert - vi trenger jo 2 inntekter, men samtidig nærmer det seg jo snart 2 års prøving, så er jo ikke så enkelt å kaste nesten 2 års prøving på hylla heller - håper jo liksom på ett lite mirakel, hehe Håper at du har det bra, at du hadde en fin jul og nyttårsfeiring Tenker på deg og ønsker deg fortsatt lykke til videre Stoooor varm nyttårsklem fra
Lotte&Babyspiren Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Sitter å leser hva dere skriver her jenter...føler sånn med dere. Har selv hatt to MA for ett år siden. Og vi har prøvd nå i mange mndr, har ikke telling lenger...håper det klaffer denne mnd for alle som har IKM. Og jeg ønsker dere virkelig lykke til, alle vi som ønsker barn så mye som oss...LYKKE TIL!! jeg mener det!! <3<3<3
Carina har to små gull Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Ble også et kort svar fra meg istad. Er på jobb igjen etter noen dager med fri. Fortsatt på jobb,men nå har det roet seg og jeg kan kose meg med dere jenter her inne ☆Meg og lille snuppis☆2MA,22pp, håper virkelig ikke dere legger inn årene angående babylaginga. Spira sitter snart skal du se Unnder deg virkelig en frisk spire nå. Sjønner godt at det er vanskelig å la væreåprøve å lage baby nårman har holdt på i to år. Har jo bare holdt på i et år,men syntes det er lenge nok. Men har jo vært gravid innenfor det året selv om jeg mista lillegutt i uke 19 og den lille spira mi i uke 8 i oktober. Det ordner seg helt sikkert når det gjelder jobbsituasjonen Jeg har fått svake el tester siden fredag og de blir liksom ikke noe sterkere. Testa i morges og blir å teste igjen i kveld. Men har hatt mye murringer i begge eggstokkene idag så kanskje den er rett rundt hjørnet. Isåfall har jeg fått kortere syklus. Erpå dag 11 idag og pleier jo ikke ha el før pådag 17. Satt å prata med sambo her om dagen om alt vi her inne gjør for å bli gravide. Ang.hostesaft og urter og gud vet hva. Han sa han var glad jeg ikke hadde gått sålangt... heh.. det han ikke vet er at jeg prøver det meste jeg kommer over,men det trenger ikke han å få vite. Eneste han vet er wild yam kremen jeg skal bruke denne pp også Ellers har jeg vært hos tannlegen idag og grøss det blir dyrt. Man må betale for det nårman ikke har vært hos tannlegen på 4 år:/ Ei rotfylling står framfor meg og et par småhull.... gruer meg skikkelig ja... Dere får ha en flott kveld jenter Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå