bomull Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 er billig test-strimmlene like sensistive som de "vanlige" graviditetstestene?
LINDA*** Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 ik veit jeg, men da jeg testet positivt sist så var det ikke akkurat noen kraftig strek, for å si det sånn. CB slo ut umiddelbart, det var ikke no tvil. Flere ganger har jeg fått en skygge eller svaaak strek/skygge, og like herlig har jeg gått over i ny periode igjen. Så jeg syns de er vanskelig å tolke og har mange ganger gitt meg falske forhåpninger Men for all del, det er greit å kjøpe de, for de kan likvel gi en antydning på om du er gravid eller ei, på en billig måte. Det blir jo alltid at man kjøper en "apotek-test" til slutt likevel... Ble du no klokere??? hehe;)
pusseluskan Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er litt usikker på disse billigtestene.Kjøpte noen tester fra Afrodite,både EL og Gr test.De lå ute i postkassa i -15 grader.På pakningen står det at de skal oppbevares i temperatur mellom3 og 30 grader. Det br man tenke på hvis man bestiller tester nå i vinterkulda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå