Mølle81 Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Hei! Bare lurer på en liten ting. Er veldig glad i kaffe (særlig på morgenen), men grunnet økt fare for abort, skal man vel prøve å begrense dette noe. Det jeg lurer på er om jeg kan erstatte den vanlige sorten med koffeinfri-kaffe, og drikke ubegrenset!? Noen som vet!?
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Er vel koffeinen som er problematisk, så burde vel egentlig kunne drikke så mye man orker av den uten koff... eller kanskje alt med måte her også? Vet ikke.
paper Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Ganske sikker at det kan du! Er koffeinet man bør være litt varsom med...er selv i samme båt. Klarer meg ikke uten, men lever og drikker som før jeg da. 2-4 kopper i døgnet på meg. Eller krus, ellers ønsker jeg LYKKE TIL!!!
Mølle81 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2010 Tusen for for svarene! Tror jeg fortsetter med koffeinfri kaffe, så lenge jeg har lyst på jeg da. Så får jeg heller spørre lege neste uke når jeg skal på første kontroll. Lykke til dere óg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå