Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er forslagene så langt:

Max William

Oliver William

Joakim Aleksander

jonathan

problemet er at det egentlig ikke er noen av de jeg har falt for, mens mannen min er helt på at vi skal kalle ham max william. Hva synes dere?

Jeg har virkelig ikke lyst til å "gi" meg før vi finner et vi er fornøyde med begge to, heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Max uflaks!"

For meg høres Max mer ut som en forkortelse for maksimal, enn som et navn.

Men jeg har sans for navnet Maximillian.

Liker William og Oliver.

Her er noen navn jeg syns er i samme gate:

Lorentz

Lauritz

Ulrik

August

Herman

Hardtvig

Bernhard

Martinius

Arnoldus

Armand

Skrevet

Herman er fint, men jeg blir motarbeidet fra pappan på alle forslag. og de to han har kommet med er helt ut på jordet...

Skrevet

Ser dere har ei jente som heter Jenny Marie fra før, ville valgt noe klassisk og pent til lillebror også. Syns dere hadde valgt litt rampenavn, sånn kjipenavn. Joakim er ikke så verst, og Jonathan går an. Max William høres ut som en som kommer til å lage mye bråk og ugagn.... Sorry...

Oliver William er også rampenavn etter min mening, men har jo heller ingen klang.

Johannes

Erlend

Eirik

Kristian

Jakob

Ludvig

Rasmus

Anders

Aksel

Mats/Mads

Fredrik

Henrik

Skrevet

Jeg syns Max William minner veldig om Maximilian, som jeg syns er enda finere :-D

Jonathan er kjempefint! Oliver også, men litt usikker på komben Oliver William - men to kjempefine navn, jeg kunne vurdert sterkt selv ! :)

Liam

Nicholas

Christopher

Skrevet

Hmm. Synes ingen av alternativene deres er helt fantastiske. Ikke det at de er stygge, men heller kjedelige.

Kanskje det hjelper å dele opp noen av dobbeltnavnene og vurdere bare Aleksander eller bare William, for eksempel?

Dersom det stemmer at dere har en Jenny Marie fra før, ville jeg også tenke at det passer med et klassisk guttenavn også. Som en av dem over får jeg rampegutt-assosiasjoner til endel av kombinasjonene på lista deres.

Skrevet

Ikke gi deg før du er fornøyd! Jeg syns heller ikke at Max er et fullverdig navn- det står på målebegere for min del. Resten av sammensetningene er heller ikke helt supre.

Støresøster fikk et veldig fint navn etter min smak og jeg mener lillebrors også må ha den verdigheten og litt "gamle" feelingen. :o)

Hva med Gustav Aleksander?

Skrevet

Nyfødt fetter heter Gustav:) blir nok ikke noe navn her i gården ( kanskje vi skal kalle ham mr.X?)

Skrevet

Jenny Marie og:

Edvard Andreas

Anton Johannes

Cedrik Elias

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...