Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en snart 8 mnd gammel baby som helst vil ligge på magen å sove. Hun snur seg selv over på magen, og veldig ofte finner vi henne med nesen trykt ned i madrassen. Kan jo ikke stå å våke over henne hele natten, men er litt bekymret om hun får nok luft når hun ligger slik. men de sier jo det at så lenge hun snur seg selv , vil hun også automatisk snu hodet for å få mer luft. Har dere noen erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jente var også magesover. Fra hun var 3 mnd og snudde seg fra rygg til mage sov hun på mage også. Det var nytteløst å snu henne - hun våknet og vrælte. I dag er hun snart fem og har ikke akkurat tatt skade av å sove godt som baby!

Lillebror sover på siden. De snur seg jo som de vil uansett...

Skrevet

Vår har sovet enten på magen eller på siden fra 6-7 mndrs alderen av. Gjerne med ansiktet presset ned i madrassen og rumpen i været. Uansett hvor ivrig jeg var på å snu han, snudde han seg igjen etter noen minutter.

Jeg sover selv på magen, og har konkludert med at han er stor nok til å bestemme selv.

Skrevet

Prinsen vår legger seg ofte på sida med nesa begravd i dyna. Det nytter ikke å prøve å hindre han i å gjøre det. Lar han sove som han vil. Han snur seg dit han vil uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...