MiniMeAndMe+spire Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Forrige gang var jeg sykt kvalm 24/7 under hele det 1tri tror jeg, men aldri oppkast. men husker ikke når det kom faktisk... Er bare noen få uker nå så ble bare så fryktelig nysgjerrig...
MiniMeAndMe+spire Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2010 >ingen som vil svare....?
EleResa Skrevet 5. januar 2010 #3 Skrevet 5. januar 2010 Om det er kvalmen du tenker på så kom vel den ca i uke 6.
snartmammapåny Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Med nr 1 var jeg ikke kvalm. Nå ble jeg vel kvalm i starten av uke 6. (testa positivt når jeg var ca 5+4)) Fikk misstanke om graviditet da jeg var trøtt og kvalm. Så ble til at jeg måtte ta en test. I dag er kvalmen nok verre enn den har vært til nå.. Er i dag 6+4. Spyr ikke men var borti å gulpe i sta.. Frykter at det blir verre og verre denne kvalmen.. Iallefall ikke morgenkvalme her.. kvalmebyer som kommer og går, verst på kvelden.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Hei. Mine symptomer kom etter uke 7. Da kom kvalmen og ømme bryster. Brystene er kun ømme når dem er i bh. Uten bh noen timer er de fine. Er 11+4 og kvalmen er noe bedre. Er sjeldent morgenkvalm, kommer utover dagen eller ved stress. Bekkenet er også ille nå, klarer ikke gå turer, bare sykle på ergometersykkel. litt svimmel, og hard mage-det kom i uke 10.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå