januar-jenta Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Siden det ble negativt resultat nå i jula blir det ny tur nå i januar. Skal til gyn. på onsdag å scanne foliklene og se hvordan jeg ligger an til eggløsning. Denne gangen drar jeg nok alene til Danmark! Blir dyrt å dra begge to...når man ikke vet hvor lenge og hvor mange ganger man ender opp å dra nedover før det klaffer:) Lykke til jenter:)
Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Ønsker deg virkelig lykke til januar-janta, og du skal nok se at denne går det helt fint. Jeg skal tenke kjempe mye deg og de andre jentene som alle var i oppstart sammen med meg, fikk jo et lite bånd føler jeg Dette går veien nå Hilsen meg
Håpefull38 Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Så heldig du er som er i gang igjen! Her ødela nyttårshelga, så jeg må vente noen uker til! Blir spennende å se om vi lykkes nå! God tur nedover! Krysser fingrene:-)
ønskerflere Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 hei jenter Er nok "ny" for de fleste, men skrev noen få innlegg for noen måneder siden. Jeg var avsted til DK igjen i weekenden og håper at det skal lykkes denne gangen. Det hadde jo bare vært en fantastisk start på det nye året det:-) At lykken skulle smile til meg. Og jeg håper for alle dere også, at Januar kan bli en fruktbar måned. Lykke til alle jenter.
mamman&prinsessene Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Ja sukk, håper virkelig det... Lykke til alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå