Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Hyggelig med et kort, men en gave ville ikke gjort meg noe mer glad enn jeg er fra før av.

Er det noe avdelingen mangler eller burde ha mer av, så er det jo fint å få det (leker/utstyr). Men type konfekt/pynt til peronalet, nei takk!

Ville selfølgelig vært høflig og takket giver, men bare sett det som en naturlig plikt å late som man setter pris på å få en gave, for høflig skal man jo være.

Annonse

• 2 uker senere...

Den beste gaven jeg har fått fra et barn var et nydelig hjemmelaget kort tegnet av barnet, med en personlig hilsen til meg skrevet av foreldrene.

Det er noe man virkelig husker og sparer på. Jeg kommer aldri til å glemme den familien!

Ellers er sjokolade alltid en stor slager:) De som sier noe annet er på slankern...

Får snakke for meg selv, men jeg blir rørt når jeg får ting fra barn/foresatte.

En gang hadde et barn laget boller i helgen og hadde sagt at den må.... smake. Så på mandag kom de med en bolle til meg. Trenger ikke være store ting før jeg blir glad.

• 2 uker senere...

jeg lot mini male på en boks og printet ut bilder jeg hadde tatt i bhg i løpet av tiden han gikk der, og skrev ned personlige minner bak på bildene som han hadde hatt sammen med de forskjellige personene. på lokket på boksen, skrev jeg med gullpenn der han hadde malt en liten personlig hilsen spesielt til dem fra mini:)

de ble rørt til tårer hele gjengen, så tror de likte det:) jeg var innom bhg etter han hadde sluttet, og da sto boksen fremme på hylla (han gikk i fam.bhg) så tror ikke hun tok imot for å være høflig, for da hadde hun ikke pyntet med den etter at han sluttet der.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...