Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 7. februar 2010 #76 Skrevet 7. februar 2010 ♥Mandag 1/2: ***************** - Nickey *vil ha 2010-baby* - Blinkimom - Sololight - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,22pp - Leelo__ 8pp - Frøya79- 4pp ****************** ♥Tirsdag 2/2: ****************** - så gla' - millies 8pp - Helt lykkelig <3 1pp - Miss_sunshine83 ****************** ♥Onsdag 3/2: ****************** - skummelt - Lotta<3 - lillevanilje ****************** ♥Torsdag 4/2: ****************** - Aiva (gjetter litt igjen..) - *Pixie* - 1 jente og 2 i hjerte<3 - ****************** ♥Fredag 5/2: ****************** - mayzprit 2pp - carpe diem 3pp - lunaluna 12pp ****************** ♥Lørdag 6/2: ****************** - ilo80 (7pp) - Efua Menu (2pp etter SA veke12) - RWM (3pp) - mammman til anna¤håper på spire¤ - smiley- nr 3? (litt usikker på nøyaktig dato- tror det er mellom 3 og 6) - beatk ******************* ♥Søndag 7/2: ******************* - ainahel1 - barnnummerto (3pp) - janic (1pp etter MA men prøver i over 1,1/2 år) - Blinkimom - Happy (14 pp) -Tranemor og fugleungen(08)-tror jeg... - spiren *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ ******************* **** =Lillemora= <3Lykkelig<3 -ilo80(7pp) :-)))) -HopefullySoon ))) - Alba35 - Leelo__ *Endelig etter 8 laaaaange pp* - Lotta14 pp 2 sa -----JAAAAAAA!! -lunaluna )) - Helt lykkelig♥ Kan ikke troooooooooooo det! ! ! -Trane og fugleungen (08)- hurra,hurra ***************************************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** -millies 8pp - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,22pp - inn i pp 23 (( - Sololight inn i pp 4 etter MA - midlin - Frøya79- inn i 5.pp - Zalto - klar for nr 2 - - 1 jente og 2 i hjerte<3 - Aiva (ikke overrasket nei..) *sukk* - carpe diem (inn i 4pp) -mammman til anna#håper på spire#- blæ, inn i pp 26. blir helt kvalm jeg:( -mayzprit - lillevanilje (1 pp) - feil forrige innlegge kopierte nicket til spiren inn her, var ikke meninge *krysser fingre for deg spiren -janic=(((
Gull nr2 i Okt <3 Skrevet 7. februar 2010 #77 Skrevet 7. februar 2010 jeg er gravid!!!!! hurra:) kjempe glad!
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 7. februar 2010 #78 Skrevet 7. februar 2010 ♥Mandag 1/2: ***************** - Nickey *vil ha 2010-baby* - Blinkimom - Sololight - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,22pp - Leelo__ 8pp - Frøya79- 4pp ****************** ♥Tirsdag 2/2: ****************** - så gla' - millies 8pp - Helt lykkelig <3 1pp - Miss_sunshine83 ****************** ♥Onsdag 3/2: ****************** - skummelt - Lotta<3 - lillevanilje ****************** ♥Torsdag 4/2: ****************** - Aiva (gjetter litt igjen..) - *Pixie* - 1 jente og 2 i hjerte<3 - ****************** ♥Fredag 5/2: ****************** - mayzprit 2pp - carpe diem 3pp - lunaluna 12pp ****************** ♥Lørdag 6/2: ****************** - ilo80 (7pp) - Efua Menu (2pp etter SA veke12) - RWM (3pp) - mammman til anna¤håper på spire¤ - smiley- nr 3? (litt usikker på nøyaktig dato- tror det er mellom 3 og 6) - beatk ******************* ♥Søndag 7/2: ******************* - ainahel1 - barnnummerto (3pp) - janic (1pp etter MA men prøver i over 1,1/2 år) - Blinkimom - Happy (14 pp) -Tranemor og fugleungen(08)-tror jeg... - spiren *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ ******************* **** =Lillemora= <3Lykkelig<3 -ilo80(7pp) :-)))) -HopefullySoon ))) - Alba35 - Leelo__ *Endelig etter 8 laaaaange pp* - Lotta14 pp 2 sa -----JAAAAAAA!! -lunaluna )) - Helt lykkelig♥ Kan ikke troooooooooooo det! ! ! -Trane og fugleungen (08)- hurra,hurra - SUPERTEAM :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3 ***************************************** IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** -millies 8pp - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,22pp - inn i pp 23 (( - Sololight inn i pp 4 etter MA - midlin - Frøya79- inn i 5.pp - Zalto - klar for nr 2 - - 1 jente og 2 i hjerte<3 - Aiva (ikke overrasket nei..) *sukk* - carpe diem (inn i 4pp) -mammman til anna#håper på spire#- blæ, inn i pp 26. blir helt kvalm jeg:( -mayzprit - lillevanilje (1 pp) - feil forrige innlegge kopierte nicket til spiren inn her, var ikke meninge *krysser fingre for deg spiren -janic=(((
RWM Skrevet 7. februar 2010 #79 Skrevet 7. februar 2010 Ny statistikk: Gravide: 10/33 = 30,3 % :D Ikke gravide: 13/33 = 39,4 % Vi mangler altså resultatet fra 10 stk....... Foreløpig er min status en dag over IKM, testet i går morges med stav fra billigtest (negativ)......veldig spent....tenkte å teste imrg tidlig...
RWM Skrevet 7. februar 2010 #80 Skrevet 7. februar 2010 ♥Mandag 1/2: ***************** - Nickey *vil ha 2010-baby* - Blinkimom - Sololight - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,22pp - Leelo__ 8pp - Frøya79- 4pp ****************** ♥Tirsdag 2/2: ****************** - så gla' - millies 8pp - Helt lykkelig <3 1pp - Miss_sunshine83 ****************** ♥Onsdag 3/2: ****************** - skummelt - Lotta<3 - lillevanilje ****************** ♥Torsdag 4/2: ****************** - Aiva (gjetter litt igjen..) - *Pixie* - 1 jente og 2 i hjerte<3 - ****************** ♥Fredag 5/2: ****************** - mayzprit 2pp - carpe diem 3pp - lunaluna 12pp ****************** ♥Lørdag 6/2: ****************** - ilo80 (7pp) - Efua Menu (2pp etter SA veke12) - RWM (3pp) - mammman til anna¤håper på spire¤ - smiley- nr 3? (litt usikker på nøyaktig dato- tror det er mellom 3 og 6) - beatk ******************* ♥Søndag 7/2: ******************* - ainahel1 - barnnummerto (3pp) - janic (1pp etter MA men prøver i over 1,1/2 år) - Blinkimom - Happy (14 pp) -Tranemor og fugleungen(08)-tror jeg... - spiren *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ ******************* **** =Lillemora= <3Lykkelig<3 -ilo80(7pp) :-)))) -HopefullySoon ))) - Alba35 - Leelo__ *Endelig etter 8 laaaaange pp* - Lotta14 pp 2 sa -----JAAAAAAA!! -lunaluna )) - Helt lykkelig♥ Kan ikke troooooooooooo det! ! ! -Trane og fugleungen (08)- hurra,hurra - SUPERTEAM :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3 ********************************** ******* IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** -millies 8pp - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,22pp - inn i pp 23 (( - Sololight inn i pp 4 etter MA - midlin - Frøya79- inn i 5.pp - Zalto - klar for nr 2 - - 1 jente og 2 i hjerte<3 - Aiva (ikke overrasket nei..) *sukk* - carpe diem (inn i 4pp) -mammman til anna#håper på spire#- blæ, inn i pp 26. blir helt kvalm jeg:( -mayzprit - lillevanilje (1 pp) - feil forrige innlegge kopierte nicket til spiren inn her, var ikke meninge *krysser fingre for deg spiren -janic=((( -RWM, snakker man om dritten så renner'n melder meg ut inntil videre, blir bare stressa av detta
Barnnummertre Skrevet 7. februar 2010 #81 Skrevet 7. februar 2010 ♥Mandag 1/2: ***************** - Nickey *vil ha 2010-baby* - Blinkimom - Sololight - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,22pp - Leelo__ 8pp - Frøya79- 4pp ****************** ♥Tirsdag 2/2: ****************** - så gla' - millies 8pp - Helt lykkelig <3 1pp - Miss_sunshine83 ****************** ♥Onsdag 3/2: ****************** - skummelt - Lotta<3 - lillevanilje ****************** ♥Torsdag 4/2: ****************** - Aiva (gjetter litt igjen..) - *Pixie* - 1 jente og 2 i hjerte<3 - ****************** ♥Fredag 5/2: ****************** - mayzprit 2pp - carpe diem 3pp - lunaluna 12pp ****************** ♥Lørdag 6/2: ****************** - ilo80 (7pp) - Efua Menu (2pp etter SA veke12) - RWM (3pp) - mammman til anna¤håper på spire¤ - smiley- nr 3? (litt usikker på nøyaktig dato- tror det er mellom 3 og 6) - beatk ******************* ♥Søndag 7/2: ******************* - ainahel1 - barnnummerto (3pp) - janic (1pp etter MA men prøver i over 1,1/2 år) - Blinkimom - Happy (14 pp) -Tranemor og fugleungen(08)-tror jeg... - spiren *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ ******************* **** =Lillemora= <3Lykkelig<3 -ilo80(7pp) :-)))) -HopefullySoon ))) - Alba35 - Leelo__ *Endelig etter 8 laaaaange pp* - Lotta14 pp 2 sa -----JAAAAAAA!! -lunaluna )) - Helt lykkelig♥ Kan ikke troooooooooooo det! ! ! -Trane og fugleungen (08)- hurra,hurra - SUPERTEAM :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3 - Barnnummerto (Jippi, alle gode ting er 3pp) :-) ********************************** ******* IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** -millies 8pp - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,22pp - inn i pp 23 (( - Sololight inn i pp 4 etter MA - midlin - Frøya79- inn i 5.pp - Zalto - klar for nr 2 - - 1 jente og 2 i hjerte<3 - Aiva (ikke overrasket nei..) *sukk* - carpe diem (inn i 4pp) -mammman til anna#håper på spire#- blæ, inn i pp 26. blir helt kvalm jeg:( -mayzprit - lillevanilje (1 pp) - feil forrige innlegge kopierte nicket til spiren inn her, var ikke meninge *krysser fingre for deg spiren -janic=((( -RWM, snakker man om dritten så renner'n melder meg ut inntil videre, blir bare stressa av detta
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 8. februar 2010 #82 Skrevet 8. februar 2010 *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ ******************* **** =Lillemora= <3Lykkelig<3 -ilo80(7pp) :-)))) -HopefullySoon ))) - Alba35 - Leelo__ *Endelig etter 8 laaaaange pp* - Lotta14 pp 2 sa -----JAAAAAAA!! -lunaluna )) - Helt lykkelig♥ Kan ikke troooooooooooo det! ! ! -Trane og fugleungen (08)- hurra,hurra - SUPERTEAM :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3 - Barnnummerto (Jippi, alle gode ting er 3pp) :-) -EfuaMenu (avventar entusiasmen, 2 pp etter SA) ********************************** ******* IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** -millies 8pp - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,22pp - inn i pp 23 (( - Sololight inn i pp 4 etter MA - midlin - Frøya79- inn i 5.pp - Zalto - klar for nr 2 - - 1 jente og 2 i hjerte<3 - Aiva (ikke overrasket nei..) *sukk* - carpe diem (inn i 4pp) -mammman til anna#håper på spire#- blæ, inn i pp 26. blir helt kvalm jeg:( -mayzprit - lillevanilje (1 pp) - feil forrige innlegge kopierte nicket til spiren inn her, var ikke meninge *krysser fingre for deg spiren -janic=((( -RWM, snakker man om dritten så renner'n melder meg ut inntil videre, blir bare stressa av detta
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 8. februar 2010 #83 Skrevet 8. februar 2010 *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ ******************* **** =Lillemora= <3Lykkelig<3 -ilo80(7pp) :-)))) -HopefullySoon ))) - Alba35 - Leelo__ *Endelig etter 8 laaaaange pp* - Lotta14 pp 2 sa -----JAAAAAAA!! -lunaluna )) - Helt lykkelig♥ Kan ikke troooooooooooo det! ! ! -Trane og fugleungen (08)- hurra,hurra - SUPERTEAM :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3 - Barnnummerto (Jippi, alle gode ting er 3pp) :-) -EfuaMenu (avventar entusiasmen, 2 pp etter SA) - Superteam GRAVID <3<3<3<3 ********************************** ******* IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** -millies 8pp - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,22pp - inn i pp 23 (( - Sololight inn i pp 4 etter MA - midlin - Frøya79- inn i 5.pp - Zalto - klar for nr 2 - - 1 jente og 2 i hjerte<3 - Aiva (ikke overrasket nei..) *sukk* - carpe diem (inn i 4pp) -mammman til anna#håper på spire#- blæ, inn i pp 26. blir helt kvalm jeg:( -mayzprit - lillevanilje (1 pp) - feil forrige innlegge kopierte nicket til spiren inn her, var ikke meninge *krysser fingre for deg spiren -janic=((( -RWM, snakker man om dritten så renner'n melder meg ut inntil videre, blir bare stressa av detta
Blinkimom Skrevet 10. februar 2010 #84 Skrevet 10. februar 2010 *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ ******************* **** =Lillemora= <3Lykkelig<3 -ilo80(7pp) :-)))) -HopefullySoon ))) - Alba35 - Leelo__ *Endelig etter 8 laaaaange pp* - Lotta14 pp 2 sa -----JAAAAAAA!! -lunaluna )) - Helt lykkelig♥ Kan ikke troooooooooooo det! ! ! -Trane og fugleungen (08)- hurra,hurra - SUPERTEAM :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3 - Barnnummerto (Jippi, alle gode ting er 3pp) :-) -EfuaMenu (avventar entusiasmen, 2 pp etter SA) - Superteam GRAVID <3<3<3<3 ********************************** ******* IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** -millies 8pp - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,22pp - inn i pp 23 (( - Sololight inn i pp 4 etter MA - midlin - Frøya79- inn i 5.pp - Zalto - klar for nr 2 - - 1 jente og 2 i hjerte<3 - Aiva (ikke overrasket nei..) *sukk* - carpe diem (inn i 4pp) -mammman til anna#håper på spire#- blæ, inn i pp 26. blir helt kvalm jeg:( -mayzprit - lillevanilje (1 pp) - feil forrige innlegge kopierte nicket til spiren inn her, var ikke meninge *krysser fingre for deg spiren -janic=((( -RWM, snakker man om dritten så renner'n melder meg ut inntil videre, blir bare stressa av detta - Blinkimom
☆blackpearl Skrevet 13. februar 2010 #85 Skrevet 13. februar 2010 *********************** ♥♥♥GRAVID♥♥♥ ******************* **** =Lillemora= <3Lykkelig<3 -ilo80(7pp) :-)))) -HopefullySoon ))) - Alba35 - Leelo__ *Endelig etter 8 laaaaange pp* - Lotta14 pp 2 sa -----JAAAAAAA!! -lunaluna )) - Helt lykkelig♥ Kan ikke troooooooooooo det! ! ! -Trane og fugleungen (08)- hurra,hurra - SUPERTEAM :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3 - Barnnummerto (Jippi, alle gode ting er 3pp) :-) -EfuaMenu (avventar entusiasmen, 2 pp etter SA) - Superteam GRAVID <3<3<3<3 -blackpearl - bøllefrøet festa seg i 6pp <3 ********************************** ******* IKKE GRAVID - lykke til neste pp!! ***************************************** -millies 8pp - ☆Meg og lille snuppis☆2MA,22pp - inn i pp 23 (( - Sololight inn i pp 4 etter MA - midlin - Frøya79- inn i 5.pp - Zalto - klar for nr 2 - - 1 jente og 2 i hjerte<3 - Aiva (ikke overrasket nei..) *sukk* - carpe diem (inn i 4pp) -mammman til anna#håper på spire#- blæ, inn i pp 26. blir helt kvalm jeg:( -mayzprit - lillevanilje (1 pp) - feil forrige innlegge kopierte nicket til spiren inn her, var ikke meninge *krysser fingre for deg spiren -janic=((( -RWM, snakker man om dritten så renner'n melder meg ut inntil videre, blir bare stressa av detta - Blinkimom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå