Gå til innhold

El smerter... Trenger svar..... Maaaange;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har vært gravid/som har født som opplever at dere har mye mer el-smerter nå enn før dere hadde vært gravid? Jeg har begynt å få veeeldig sterke el-smerter, og håper dette er normalt, og at det ikke er tegn på at noe er gale... F eks cyster el. Har en liten mistanke om at jeg kanskje kan ha pco.....

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja, jeg opplevde el-smerter både før jeg ble grv for 1.gang, og nå i ettertid. Noen sykluser kjenner jeg det bedre, andre ganger passerer det i stillhet ;)

Skrevet

ja, jeg hadde aldri el-smerter før.. nå etter jeg sluttet med pillen etter sist fødsel har jeg masse el smerter.. vært hos gyn, ingenting galt som jeg trodde..

Skrevet

Titter innom fra 2. tri,etter at jeg slutta på pilla i juli så fikk jeg en de smerter i den ene eggstokken,spesielt rundt EL. Ble litt bekymra og bestilte tilme hos gyn. Fikk der påvist en ganske stor vanncyste på venstre eggstokk. Ble jo da veldig lei meg å trodde det skulle bli vannskelig å bli gravid. Men var faktisk gravid da jeg var der:) Visste jo ikke det da,men fant det ut litt senere.. Dro tilbake på sjekk i begynnelsen av desember,og da var cysten borte,og fikk se en liten astronaut med sprellende armer og ben! Såå gøy.

Så om du har vondt ville jeg nok fått det sjekka,men det går nok bra uansett skal du se:)

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen:-)

Ja skal til legen i denne mnd. Kan jo be om henvisning til gyn da.. Uff hørtes skummelt ut.. Har jo prøvd i 9 mnd nå.. Håper vi kan bli gravide likevel, slik som deg FrkFrø<3Junibaby<3, hvis det skulle være cyste.. Masse lykke til i sv.skapet:-)

Skrevet

Jeg har det som deg. :)

Etter at jeg tok ut spiralen tidlig i høst har jeg hatt utolig til El smerter.

Fått påvist en stor eggcyste på ene eggstokken, ikke farlig. Denne er så godt som borte nå. Aner ikke om denne forsinker et eventuelt svangerskap. Denne mnd hadde jeg først litt el-slim en kveld, så smerter i magen, ømme brystvorter og kvalme i 4-5 dager etterpå. Så ga det seg. Aner ikke hvorfor det er slik.... Har lest at noen har smerter før, noen under og noen etter EL. Noen har smerter i alle tre fasene...

Håper alt er bra med deg da, og lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for svar Luna 2+?

Nå fikk jeg faktisk enda mer lyst å gå til lege.. Jeg var nemlig også veldig kvalm etter el sist. Faktisk så kvalm at jeg var sikker på at jeg var gravid:-( Ble jo rundlurt... Skal heldigvis snart til legen. Tar det opp med ham da.

Masse lykke til til deg også, og håper ikke cysten bremser deg, men at du blir fort gravid! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...