Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så lei!!!! Her har vi våkennetter så det holder! Lillebror styrer og kaver og sutrer hver time om natta. Jeg tror det er tenner som plager han. Han har fått to nede og jeg kjenner tydelige kuler oppe, så de kommer vel snart.

Enn så lenge er han våken minst en gang i timen om natta. Jeg holder på å bli sprø. I tillegg får han bisolvon for slimete hoste og det resulterer i x antall bæsjebleier.Så når han har gjort ferdig pakken om natta sovner han så godt at - og da må jeg ta han opp for å stelle på han. I natt skiftet jeg 3...

Jeg har funnet ut at jeg kutter bisolvonen og håper på mer søvn. Jeg blir jo gal av dette! Mannen min begynte på jobb igjen i dag etter 2 uker juleferie, så om et par tre dager er jeg nok totalt tverr i øya.

Flere som har tannfrembrudd som volder trøbbel?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141212876-forbaska-tenner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åjada, hadde 3 uker med våkning hver time før 1. tann. 2. tann kom heldigvis ikke så lenge etterpå så ble bare et par dager med tull. Men nå klør han veldig igjen og vi har hatt et par grinekvelder/netter. Det jeg ikke skjønner er at han klør nede, men der har han jo fått 2 tenner (ca halvveis oppe) og trodde det skulle komme 2 oppe før han skulle til nede igjen.

Noen som vet om det kan komme flere enn 2 nede før man begynner oppe?

her har det roet seg- er nesten ute-så det kommer vel snart med en ny rund med tull før han skal sove....

men jaja en gang må de jo ut så bedre at vi bare blir ferdig. har hørt det blir verre hvor eldre de blir pga tannkjøttet blir hardere

Aaaargh!! Hadde nettopp tenkt å skrive et innlegg om det samme!! Lille tryll fikk de to første tennene før jul, med mye nattevåk i forkant. Men vi har hatt en rolig ferie heldigvis. Men de siste nettene har vært utrolig rotete igjen. Inatt våknet hun 21, 24, 03 for mat, etter kl 3 var vi våkne fram til kl 6, sov i 45 min for så å våkne igjen.

Kjenner igrunn ikke noen tydelige kuler oppe, men det må da være tenner??!? Jo forresten, jeg kjenner en liten kul oppe, men den er over hjørnetanna, og den kommer vel ikke enda akkurat...

Og du må ikke tro at dagene blir rolige pga en sovende baby. Neida! Hun blir skikkelig grinete og sover lite på dagen også :o(

Neeei idag må jeg nok grave ekstra dypt for å finne fram tålmodigheten min. Du har min aller dypeste sympati kjære rima. Jeg ber for tannfrembud for oss begge snarlig ;o)

Annonse

Huff og huff dere...

Vi hadde litt sovetrøbbel og småsutring gjennom dagene i julen og nyttårs helgen. Kjenner noen kuler på snuppas gommer nede, men nå ser hun ut til å ha roet seg igjen. Kanskje de har tatt en voksepause?!

Ikke lett dette her, en fungerer jo LITE bra uten søvn.

Vi har akkurat fått en tann og :) Den kom igjennom igår. Har ikke merket ikke så mye på han på dagtid men han har vært urolig om nettene. Natt til søndag var han våken ca 2,5 time før han klarte å sovne. Det har ikke vært grining, bare sutring og at han har vridd seg fra side til side i sengen uten å klare å sovne igjen.

Tenk gutten min har fått sin først tann! Er det ikke rart hvor stolt Jeg føler meg, hehe..

Jeg er slett ikke i humør til at lillebror skal være så grinete. Dette tar på en stakkars sjel. Ser virkelig fram til helga og noen timers sammenhengende søvn en morgen! Bare tre timer i strekk er mye her i huset for tiden! Og to timer er heller ikke å forakte... I natt var han våken hver time og noen ganger to ganger i timen.

Storesøster survet litt en natt og så poppet det fram en tann. Så var det litt grining igjen en natt også kom en ny tann. Dette her er jo rene terroren fra lillebror... Men jeg kan jo ikke bare la han ligge der heller. Han har det jo sikkert ubehagelig stakkars liten.

Trøsten er som alle sier at dette går jo over. Herremåne som jeg ser fram til det. Ser ikke lys i andre enden akkurat nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...