Checkit Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Ringte lokale legesenteret for å bestille meg time (6+1 i dag)...men de gjorde ikke noe før uke 11-12, så jeg fikk time da jeg er ca 11++... Ble litt paff, men da er det bare å smøre seg med tålmodighet!!!! Så lenge jeg følte meg ok, så var det like greit å vente sa hun...
Lirgen Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Hei, jeg ringte når jeg var rundt 5 uker på vei og fikk time nå idag.. Så er veldig normalt at di tar det rundt den tiden der så lenge man er frisk og oppegående :-) Men selfølgelig,blir du kvalm og får nedsatt allmennfunksjon så ta for all del kontakt igjen. Vet at ventetiden er lang, men du får bare glede deg over den lille i magen og nyte tiden fremover Jeg er 11+6 ifølge legen idag, og 11+4 ifølge meg selv :-)
MiniMeAndMe+spire Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Ja tror ikke det er så unormalt. Kjenner meg igjen fra forrige gang. Man er sååå ivrig etter å få det bekrefta liksom.. hehe.. Ta tiden til hjelp og kos deg med tanken på at du er enda lengre når du skal til legen!! Da går tiden fort fram til det kan bli offisielt, og DET er jo virkelig noe å se fram til !!!!
Jippiajajee Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 jeg er 6+3 uker på veg og ringte legesenteret i dag og fikk time om 2 uker.. hun sa det var normalt å starte med sjekk i uke 8-10..
Håp på 1 til :0)-Overtid Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Jeg fikk time når jeg kommer til å være 11+0. Det gjorde jeg sist også...
<3guttemamma<3 Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Skal alle dere til legen på 1 kontroll? Har fått et inntrykk av at mange velger fastlegen ved første kontroll.. Selv har jeg tenkt å ringe jordmor for å bestille time i morgen:)
Jippiajajee Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 jeg skal til legen ja:) føltes mest naturlig bare;)
Checkit Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2010 Skal til legen ja...har så fin dialog med han, så for meg er det veldig naturlig! Men tålmodighet er visst en dyd! Håper de neste 6 ukene går veldig fort!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå