Gå til innhold

Fortalte det til sjefen nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 1 exu, 1 ma og 1 sa fra april-oktober 2009, valgte jeg å fortelle sjefen om graviditeten i dag. Sa at jeg er forsiktig optimist, men også ganske redd, så¨ejg har et ønske om å sykemelde meg 50% evt aktiv sykemelding.

Han ble glad på mine vegne, satte pris på at jeg fortalte det så tidlig og ville selvfølgelig legge til rette for meg så godt han kan:)

Nå er jeg lettet kan dere tro!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅÅ Så godt å høre Maddemor!!! Nå ble jeg glad på dine vegne. Dette går veien skal du se!!! Ha en flott dag. Stooor klem. Ps skal du til legen før mandag eller?

Skrevet

:)

Ja det var veldig godt å få sagt det slik at han kan forstå om jeg slakker av litt om dagen:)

Jeg skal ikke til fastlegen nei, så venter bare til UL-timen hos min gyn på sykehuset til mandag om 1 uke. Det er jo han som har hatt med meg å gjøre hele veien og jeg føler det er mest nyttig for meg å bare forholde meg til han enn så lenge.

Så lenge sjefen nå vet om det, så føler jeg ikke at jeg trenger noen sykemelding denne uken, men vil ha det fra neste uke av.

Ser frem til å få UL overstått nå. Dessd mer jeg tenker på det dess større klump i magen, men go-følelsen er der fortsatt da:) Men du vet.... den lille frykten vil vel alltid være der når man har opplevd det man har opplevd......

Stoooooor klem til deg også:)

Skrevet

Ja like greit å vente til uka da siden du har sagt d til sjefen. Krysser alt jeg har for deg og et bankende hjerte på ul. Har og en megagod følelse for deg denne gangen. Det hadde jeg ikke sist, sa det ikke til deg, men følte det på meg at det ikke gikk veien. Men denne gangen gjør jeg det, for nå er kroppen din klar!!!! Gruer meg og til ul. Det sitter godt i meg enda med å miste så sent, har godfølelsen jeg og denne gangen, men føler meg ikke helt trygg før den ultralydtimen i uke 12+3. men vi skal klare det begge to!!!! Stooor klem

Skrevet

Ps går det bra for begge 2 til uka, som det selvfølgelig skal.. Feirer vi med en goooood lunsj!!!!!

Skrevet

Ja det SKAL gå bra for oss begge to denne gangen og jeg vil veldig gjerne lunsje med deg til uka jeg hvis det passer:)

Det kan vi avtale når UL er overstått tenker jeg.

Så du hadde ikke go-følelsen du heller på meg sist? Like greit at du ikke sa det ja:)

Nå må jeg gjøre meg klar til fysioterapeut kl 12. Skal bli godt å få løsnet litt å¨nakken igjen kjenner jeg:)

Vi snakkes snuppa!

Stooooooor klem

Skrevet

Nei jeg hadde dessverre ikke det!! Ble ikke overasket da jeg fikk meldingen av deg, bare veeeldig lei meg. men var sikker på at du ble gravid igjen innen et par mnd, og at da kroppen var klar. og det stemte jo.. Kos deg hos fysioterapeuten. Avtaler lunsj når vi vet sikkert at alt er bra med oss!!! klem

Skrevet

Ja ja, la oss heller snakke om det deilige svangerskapet vi er i framfor de vonde vi har vært i:)

kom akkurat fra fysio og det var jommen ikke mye kosetime gitt! Det var en kjapp undersøkelse og deretter rett i gang emd treningen:)

Har tatt MYE øvelser for nakke og skuldre nå og er helt møøøøøøør baki der:) Men deilig å kjennelitt også da!

Så skal jeg tibake 4 ganger til de neste 2 ukene og så håpte han at jeg da var i stand til å gjøre øvelsene hjemme fra da av. Spurte han også om bekkenløsning for han sa at jeg var veeeeldig svai i ryggen og med gutten vår slet jeg veldig med BL fra uke 9 av.... Han sa at det overasket han ikke med den svaie ryggen min, men at jeg bare måtte komme med en gang hvis jeg fikk symptomer, så skal han hjelpe meg.

ja ja, så ble det en ganske bra dag i dag likvel da:)

Skrevet

KJEMPESUUUPERGLAD på dine vegne...,har jo fulgt deg herinne og tenkt på deg!!!

SÅ FLOTT alt er fint-denne gangen er det VÅR tur!!!!!

klem

Skrevet

Har og veeeldig svai rygg, har sett det selv, og min behandler kommenterte og det. Jeg har allerede begynt å slite skikkelig. Vond korsrygg, og vondt i foran ved lysken og ved skambeinet, og nedover høyre lår. Skikkelig vondt i natt. Klarer ikke gå lange turene lenger og veldig få apparater jeg kan bruke nå på spenst. Kommer til å bli smellfeit hehe.

Skrevet

Tusen takk paper og i like måte må jeg si:) Denne gangen er det vår tur nemlig!!!! Vi mistet jo ganske på likt i sommer vi 3 da, du, katta og jeg....

da må det være sjebnen at vi igjen er gravide alle 3, he he:)

Uff, det er ikke noe godt å slite med bekkenet så tidlig altså, men går du til fysio katta? I så fall burde du komme deg dit i stedet for spenst. Da jeg bodde i Tr.lag hadde de så fin gruppetrening for gravide bekkendamer hos fyiso. Man ble kjent med andre gravide som hadde de samme plagene som deg. Var veldig kjekt i grunn. Lurer på om det finnes noe sånt her nede...?

Nei, nå må jeg se å komme meg hjem etter en særdeles lite konstruktiv dag:)

Har heldigvis en diger gryte klar med kjøttsuppe som jeg kokte i går, så nå skal jeg svippe til byen og hente svigermor og guttungen og så er det rett hjem til middag:)

Snakkes snuppene mine:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...