Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra!! :D

Hvis alt går bra, får vi vårt andra barn i september! :D :D :D Da er førstemann fire og et halvt... :D

Kan nesten ikke tro det!!! :D

*krysse fingrene for at alt går bra og at dere andre her inne også snart får positiv test!!!*

*klem*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Gratulerer såå mye Sesilia!! Dette unner jeg deg, etter å ha fulgt med deg litt i høst :)

Her kommer stadig små blødninger så tanta er litt rar denne gangen.

Venter egentlig bare på at hun skal komme skikkelig slik at jeg kan se fremover og ta springfart etter deg i neste mnd:) :)

Min første var nesten 5 når nr 2 kom, fantastisk. Nå håper jeg på en til før minste mann blir 7 år..hehe.

Lykke til fremover:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Kose deg med den voksende magen =)

Skrevet

Åh, så utrolig spennende!!:D GRATULERER så mye Sesilia!:-D

Men jeg kommer nok til å følge med deg inn i første trimester, for i går testet jeg positivt uten noe tvil på 2 forskjellige tester jeg også!:) Så jeg skal nok også ha i september hvis alt går bra!:-)

Så rart å tenke på..:b min aller første gang da, så alt dette er helt nytt for meg=)

Men nok en gang: gratulerer så mye!:-)

Klem Stine

Skrevet

Luna2+?:

Tusen takk!! :D

Håper virkelig at du også snart kommer etter, unnder deg også VIRKELIG det!!! :D

Tusen takk, og utrolig masse lykke til du også! :D

Skrevet

Så gøy!!! :D Ja, da kan vi jo faktisk følge hverandre ;D

Så utrolig heldige vi er!!! :D

Klem tilbake! :)

...

Håper mange av dere andre snart kommer etter!!! Krysser alt jeg har for dere!! :D

Skrevet

Gratulerer så masse og nyt den voksende magen :)

Skrevet

gratulerer:-)!!!!!!!!! vi sees på 1 tri:-)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Og til deg også nanna32. Sååå glad for deg!

Skrevet

Gratulerer Sesilia:) Fin start på det nye åre for deg dette;)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!! <3<3 :D:D

Skrevet

Å så gøy!! Gratulerer så mye Sesilia :)

Håper vi andre kommer etter snart ja, det hadde vært fantastisk :)

Lykke til med svangerskapet :D

Skrevet

Gratulerer Sesilia!! :-) Da satt den på første!! :-) Er selv 5 uker nå, mens termn 8. sept!

Hvordan tok mannen din det da? Selv opplever jeg en mann som er litt ambivalent til det hele. Men tar vel bare litt tid før han tør glede seg. Vi har jo mistet 2 ganger allerede... Og jeg er vel litt ekstra nervøs når det gjelder reaksjonene hans pga. det vi har vært gjennom... Tenkter jeg tar han med på en tidlif UL slik at vi får se hjertet. Kanskje det blir mer virkelig da :-)

Skrevet

gratulerer sååå mye!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Grattis så mye og lykke til videre på ferden!! Satser på at jeg følger etter deg inn på 1.tri neste uke;) hehe, det gjelder å tenke positivt, har ihvertfall flust av symptomer!

Skrevet

surfepia:

Takk! :D

Den satt på andre! ;) Menstermin 13.sept! ;) Og det er superdeilig, i og med at jeg allerede har venta så lenge på mannen ;) Men han tar det veldig bra! Har vært kjempe positiv den siste tiden og sagt at han håper jeg blir gravid raskt... Men tror ikke det har gått helt opp for han enda ;) Eller meg! ;)

Håper virkelig at spiren deres blir værende hos dere denne gangen! Tidilig ul for å se/høre hjertet høres veldig bra ut! :) Gleder meg veldig til det selv... :) Jeg krysser fingrene for dere, og at alle gode ting er tre - og at vi kan følge hverandre helt frem til to nydelige barn er født! ;)

*klem*

Skrevet

det håper jeg virkelig at du gjør - kommer etter snart!! :D

Positive tanker er alltid bra! :D Og jeg hadde også tidlige symptomer - som jeg ikke egentlig turde håpe at kunne være graviditet...

*krysser fingrene for deg også!!* :D

*klem*

Skrevet

Tusen takk for alle lykkeønskninger!! Så gode dere er, nydelige damene!! :D

Nå sender jeg dere alle masse positive tanker og håper at dere kommer etter snart! :D

*alt det beste*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...