Gå til innhold

Bleieskift på natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke bleier anbefaler dere, som suger best på natta? Her må vi skifte bleie hver 3. time med libero for å ikke lekke. Med pampers går det litt lenger. Min sønn er 6 uker og veier ca 5kg. Finnes det noen andre gode engangsbleier vi kan bruke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan vær du må gå opp et hakk i bleie str..

Mener at på natta burde det ikke være behov og skifte blei med mindre babyen våkner og gråter for de den vil ha ny bleie eller at babyen har bæsjet...

at babyen kansje får ny bleie når dere legger dere.

Skrevet

Høres jo helt vanvittig ut, HI. Selv har vi brukt Libero både dag og natt og har aldri tisset gjennom. Nå har vi jente da, kan være det er forskjell på jenter og gutter og tissmengde om nettene?hehe..:)

Tror nok også jeg ville prøvd å gå opp en str i bleie. Hvilken bruker du nå?

Har hørt at Pampers Baby-Dry skal være gode. Men jeg nekter å bruke Pampers, så da får det bare være;)

Skrevet

Her brukest det kun libro. Prøvd pampers over flere runder men mini blir våt med en gang. Med libro bleiene holder han seg tørr men må uansett skiftes på om natten da han bestandig bæsjer om natten. Blir fort sår hvis vi ikke gjør det. Men disse kilobestemmelsene på libro stemmer ikke. Mini er snart 5 kilo å må bruke str 3 allerede. Noe mindre enn det å bleien lekker.

Skrevet

Takk for tips.Nå bruker vi størrelse 2 på både pampers og libero. De virker ikke for små noen av de. Liker pampers best. Kanskje jeg skulle prøve å gå opp til størrelse 3 da, bare for å se selv om de han har nå ikke ser små ut. Men jeg er ikke ekspert så kan jo hende de er små selv om det ikke ser slik ut.

Skrevet

Vi har hatt samme problemet. Bodyen var helt bløt på morgenen. Tilslutt prøvde vi coop sine bleier og nå er det problemet helt borte!

Skrevet

Ragna28: Hvor gammel er din baby? Og hvor tung? Har de bleiene liggende hjemme, men de er fra 5 til 8 kg tror jeg det var. De virker litt store til min 6 ukersbaby på 5 kg.

Skrevet

Vi hadde også det problemet da lillegutt var 2-3mnd gammel. Vi gikk over fra Libero til Pampers på natta og en str større enn vanlig. Fortsatt bruker vi Pampers på natta og det er svært sjelden det er lekkasjer - lille er nå 6mnd. Har hatt god effekt med både baby dry og active fit.

Lykke til!

Skrevet

TAKK for godt råd rima:-) Vi har brukt pampers baby dry i natt, og ingen lekkasje selv etter 9 timer.

Skrevet

Jenta vår er 3 mnd og har nettopp begynt å bruke libero 5-8 kg. Hun veier ca 5.1 kg. Det går helt utmerket!:)

På morgenen er bleien svintung, men den lekker ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...